English

سردار اسماعیلی:

مردم از واریز بیعانه در سایت های خرید و فروش خودداری کنند

جانشین فرمانده انتظامی استان از دستگیری یک کلاهبردار حرفه ای متواری ساکن یکی از شهرهای شمال شرق کشور پس از حضور در قم خبر داد.

مردم از واریز بیعانه در سایت های خرید و فروش خودداری کنند

به گزارش خبرگزاری موج قم، سردار بهادر اسماعیلی اظهارداشت: در پی وقوع یک فقره کلاهبرداری از طریق سایت دیوار مبنی بر اینکه متهم اقدام به درج آگهی فروش خودرو کرده و از یکی از شهروندان مبلغ یک میلیارد ریال پیش پرداخت دریافت و متواری شده بود، موضوع در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان قم قرار گرفت.

وی افزود: در ادامه پرونده مقدماتی در پایگاه دوم پلیس آگاهی استان تشکیل و تیم ویژه ای از کارآگاهان برای شناسایی و دستگیری نامبرده وارد عمل شدند.

جانشین فرمانده انتظامی استان قم گفت: با اقدامات پلیسی نهایتاً هویت اصلی متهم و همچنین 4 خط جدید متعلق به وی شناسایی و پس از بررسی های صورت گرفته و مشخص شدن حضور وی در قم، هنگام ورود به منزل خواهرش طی عملیاتی غافلگیرانه دستگیر شد.

سردار اسماعیلی گفت: متهم در تحقیقات مقدماتی منکر هرگونه بزه شد اما با مشاهده اسناد و مدارک موجود به جرم خود اعتراف کرد.

جانشین فرمانده انتظامی استان با بیان اینکه پس از بررسی کارآگاهان مشخص شد متهم از 2 تن دیگر در یکی از استان ها نیز بدین طریق کلاهبرداری کرده است، اضافه کرد: سرانجام نامبرده به همراه پرونده تشکیل شده تحویل مرجع قضائی استان شده و در نهایت با قرار قانونی مناسب روانه زندان شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی