English

همزمان با دهه ولایت

مسابقه فرازخوانی آیات ولایت ویژه نوجوانان پسر برگزار می‌شود

همزمان با دهه ولایت مسابقه فرازخوانی آیات ولایت ویژه نوجوانان پسر به همت واحد برادران مرکز قرآن و حدیث کریمه اهل بیت سلام الله علیها برگزار می شود.

مسابقه فرازخوانی آیات ولایت ویژه نوجوانان پسر برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری موج قم، این مسابقه در دو رشته ترتیل و تحقیق ویژه نوجوانان پسر درگروه سنی ۱۰ تا ۱۸ سال برگزار خواهد شد.
 علاقه‌مندان به شرکت در رشته قرائت تحقیق باید آیه ۳ سوره مائده «…الْیَوْمَ أَکْمَلْتُ لَکُمْ دِینَکُمْ…» یا آیه ۵۵ سوره مائده را انتخاب کرده و آن را قرائت کنند.
شرکت کنندگان در رشته ترتیل نیز باید آیه ۶۷ سوره مائده را برای شرکت در مسابقه تلاوت کنند.
آخرین مهلت ارسال اثر برای حضور در این مسابقه از سوی مرکز قرآن و حدیث شب عید غدیر خم اعلام شده و زمان شرکت در مسابقه برای علاقه‌مندان تمدید نخواهد شد.
شرکت کنندگان در این مسابقه با عضویت در گروه مسابقات مرکز قرآن و حدیث کریمه اهل بیت(علیهم السلام)می‌توانند اخبار مربوط به مسابقه را دنبال کنند.
 شرکت در هر دو رشته برای علاقه‌مندان بدون محدودیت بوده و مسابقه در دو مرحله برگزار می‌شود که علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به صفحه اخصاصی «اولین مسابقه فرازخوانی آیات ولایت» مراجعه کنند.
لازم به ذکر است، شرکت کنندگان در مسابقه باید صوت های خود را به شناسه مجازی (پشتیبان) ارسال کنند این در حالی است که به افراد برگزیده در این مسابقه از سوی آستان مقدس حضرت معصومه سلام الله علیها جوایز نفیسی اهدا خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه