English

مدیر کل آموزش و پرورش استان ایلام:

حیا و عفت مایه آرامش و آسایش زن و مرد است

به منظور گرامیداشت هفته حجاب و عفاف، با حضور مدیر کل آموزش و پرورش، مسئول بسیج دانش آموزی، جمعی از مسئولین آموزش و پرورش استان ایلام، معلمان و دانش آموزان دختر، همایش بزرگداشت روز ملی "عفاف و حجاب" در سالن امور تربیتی این اداره کل برگزار شد.

حیا و عفت مایه آرامش و آسایش زن و مرد است

به گزارش خبرگزاری موج ایلام، علی درویشی مدیرکل آموزش و پرورش استان ایلام در این همایش حیاء و عفت را مایه آرامش و آسایش زن و مرد معرفی کرد و گفت: بیست و یکم تیرماه به عنوان "روز عفاف و حجاب" نامگذاری شده است،روزی که دژخیمان رضاخان مردم معترض به کشف حجاب را در مسجد گوهرشاد به خاک و خون کشیدند.

درویشی در ادامه به اهمیت عفاف و حجاب در جامعه و در شرایط کنونی جامعه اسلامی ایران پرداخت و افزود: حجاب احترام به حرمت های الهی و مایه وقار، متانت و ارزش گذاری زن و موجب سنگین شدن کفه آبرو و احترام اوست.

مدیر کل آموزش و پرورش استان ایلام در پایان این همایش در گفتگو با خبرگزاری پانا برنامه هایی از قبیل برگزاری کارگاه آموزشی، برگزاری نشست بصیرتی با محوریت صیانت از حریم خانواده و عفاف و حجاب در سطح ادارات و مدارس برای بانوان فرهنگی و دانش آموزان دختر، شرکت خانواده های فرهنگیان در تجمع دفاع از حریم خانواده ایلام و برنامه های متنوع فرهنگی با موضوع عفاف و حجاب را از برنامه های آموزش و پرورش استان ایلام به مناسبت گرامیداشت هفته حجاب و عفاف برشمرد.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه