English

به مناسبت هفته ازدواج:

جشن زیباترین پیوند ۵۵ زوج جوان در یزد برگزار شد

جشن زیباترین پیوند با حضور ۵۵ زوج جوان به مناسبت هفته ازدواج با حضور استاندار یزد برگزار شد.

جشن زیباترین پیوند 55 زوج جوان در یزد برگزار شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج یزد، جشن بزرگ زیباترین پیوند همزمان با هفته ازدواج با حضور فاطمی استاندار یزد، حجت الاسلام صداقت رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد، شهردار یزد، مدیرکل کل ورزش و جوانان استان و جمعی از مسئولان شهرداری و با حضور مردم برگزار شد و زوجین هدیه ویژه 50 میلیون ریالی دریافت کردند.

 در این مراسم که با تقدیر از فعالان ازدواج، برگزاری عقد نمادین، اجرای سرود، نمایش طنز همراه بود، 55 زوج آغاز زندگی مشترک خود را جشن گرفتند.‌

 رییس سازمان فرهنگی ، اجتماعی و ورزشی یزد ضمن تبریک دهه امامت و ولایت گفت: ازدواج در دین مبین اسلام از اهمیت زیادی برخوردار است و باید در ترویج فرهنگ و نهادینه کردن آسان این امر مقدس به دور از تجملات در وهله اول از خانواده و اطرافیان آغاز شود و سپس به جامعه تسری داد.

حجت الاسلام مجتبی صداقت افزود: ازدواج مسئله مهمی است و خداوند متعالی به عنوان یک پایه و اصل در زندگی انسانها قرار داده است و همه چیز در زندگی حول این محور است.

همچنین مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در خصوص بحث ازدواج و تشویق جوانان به ازدواج‌آگاهانه، آسان و پایدار،گفت: هفته ازدواج فرصتی برای معرفی فرهنگ اصیل ازدواج اسلامی و آسان است و با اشاعه این فرهنگ در جامعه بسیاری از مشکلات خانواده از جمله افزایش آمار طلاق کم خواهد شد.

گفتنی است: این مراسم به همت سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری یزد، اداره کل ورزش و جوانان و شبکه فعالین ازدواج یزد برگزار شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه