English

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گیلان بیان کرد؛

۵۴ درصد جمعیت بالای ۱۸ سال گیلان نوبت سوم واکسن کووید-۱۹ را تزریق کرده‌اند

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گیلان گفت: ۵۴ درصد جمعیت بالای ۱۸ سال استان نوبت سوم واکسن کووید-۱۹ را تزریق کرده‌اند در حالی که، تکمیل دزهای واکسن منجر به بالا رفتن ایمنی جمعی در برابر شیوع این بیماری می‌شود.

 ۵۴ درصد جمعیت بالای ۱۸ سال گیلان نوبت سوم واکسن کووید-۱۹ را تزریق کرده‌اند

به گزارش خبرگزاری موج گیلان،اسماعیل نور صالحی گفت:  هم اکنون بیش از ۸۸ درصد جمعیت بالای پنج سال استان نوبت اول واکسن کرونا و ۸۴ درصد این گروه جمعیتی نوبت دوم واکسن را دریافت کرده‌اند، اما تنها ۵۴ درصد جمعیت بالای ۱۸ سال استان نوبت سوم واکسن کووید-۱۹ را تزریق کرده‌اند در حالی که، تکمیل دزهای واکسن منجر به بالا رفتن ایمنی جمعی در برابر شیوع این بیماری می‌شود.

معاون بهداشتی دانشگاه در ادامه استفاده از ماسک در اماکن پرازدحام و مسقف را الزامی دانست و گفت: باید از تجربیات پیشین در مقابله با کرونا درس بگیریم و نسبت به رعایت پروتکل‌های بهداشتی به جد اقدام کنیم.

نورصالحی  با اشاره به تداوم عرضه واکسن کرونا در مراکز و پایگاه‌های بهداشتی سراسر استان گیلان، تصریح کرد: همه مراکز و پایگاه‌های بهداشتی استان آماده ارائه واکسن به مردم استان وهمچنین مسافران برای تکمیل دزهای واکسیناسیون کرونا می‌باشند تا با همکاری و همراهی یکدیگر، موج جدید شیوع این بیماری را پشت سر بگذاریم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه