English

فرمانده مرزبانی استان ایلام:

جلوگیری از خروج ۳۰۵ راس دام سبک

مامورین هوشیار هنگ مرزی دهلران در یک عملیات مرزی، از خروج305 راس دام سبک به آن سوی مرزها جلوگیری نمودند.

جلوگیری از خروج ۳۰۵ راس دام سبک

به گزارش خبرگزاری موج ایلام، سرهنگ ستاد فرج رستمی گفت : مامورین مرزبانی استان به همراه فرمانده هنگ دهلران با تشدید اقدامات کنترلی و انسداد مرز و در راستای مبارزه با پدیده شوم قاچاق به گروهان مرزی عین خوش اعزام و سوژه مورد نظر بصورت ویژه در دستور کار مامورین قرار گرفت.

فرمانده‌ مرزبانی استان ایلام ادامه داد: با استفاده از تجهیزات اپتیکی در نقاط مورد ظن به تردد قاچاقچیان کمین هدفمند اجراء، تعداد دو نفر قاچاقچی با یک گله احشام سبک حین خروج از مرز به سمت کشور عراق مشاهده و مامورین با رعایت ملاحظات حفاظتی و قانون بکارگیری سلاح اقدام به تیراندازی نمودند که قاچاقچیان با استفاده از توپوگرافی منطقه به سمت خاک عراق متواری که به جهت پیشگیری از حوادث ناگوار احتمالی و ممنوعیت ورود به خاک کشور مقابل برابر قوانین و مقررات مرزی، دستگیری و تعقیب و گریز امکانپذیر نبوده است.

وی افزود: پس از پاکسازی منطقه در شمارش اولیه احشام تعداد 305راس احشام سبک 300راس گوسفند و بره ، 5راس بز کشف و ضبط و به ایست و بازرسی چمسری منتقل در این راستا پرونده ای تدوین و مراتب دستگیری قاچاقچیان با هماهنگی مقام محترم قضایی در دستور کار قرار دارد.

فرمانده مرزبانی استان ایلام در پایان خاطرنشان کرد: برابر اعلام کارشناسان قیمت تقریبی احشام حدود 7 میلیارد ریال برآورد شده است.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه