English

وزیر کشور از نواحی منفصل شهری و چند طرح مطالعاتی در سنندج بازدید کرد

وزیر کشور از چند طرح مطالعاتی عمران شهری سنندج و نواحی منفصل از جمله دوشان، آساوله و نایسر بازدید کرد و در جریان مشکلات این طرح ها قرار گرفت.

وزیر کشور از نواحی منفصل شهری و چند طرح مطالعاتی در سنندج بازدید کرد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کردستان، احمد وحیدی پیش از ظهر امروز جمعه بعد از حضور در گلزار شهدای بهشت محمدی و ادای احترام به مقام شامخ شهدا، از 6 طرح مطالعاتی عمران شهری و مناطق منفصل شهری دوشان و آساوله سنندج بازدید کرد و از موانع موجود در این طرح ها و کمبودهای نواحی منفصل شهری یاد شده مطلع شد.

وزیر کشور از پروژه احداث تقاطع غیرهمسطح آزادگان - کردستان، تکمیل پروژه کمربندی 36 متری اسلام آباد و اتصال کمربندی اسلام آباد به تقاطع غیرهمسطح آزادگان - کردستان بازدید کرد.

احداث یک دستگاه پل دو دهنه به طول 51 متر با عرض هر دهنه 18متر، احداث 4 عدد رمپ و 3 عدد لوپ به طول کلی یک هزار و 500 متر، احداث ادامه بلوار کردستان به طول 600 متر و بلوار آزادگان به طول 300 متر و احداث کانال هدایت آب های سطحی پیش ساخته بتنی به طول 360 متر، از مشخصات پروژه احداث تقاطع غیرهمسطح آزادگان - کردستان است.

کمبود اعتبار، معارض ملکی و زمین های ارتش به مساحت کلی 38 هزار و 646 مترمربع از مشکلات این پروژه است برای تکمیل این پروژه یک میلیارد و 450 میلیون ریال اعتبار نیاز است.

بازدید از تکمیل پروژه کمربندی 36 متری اسلام آباد هم از جمله برنامه های امروز وحیدی بود این پروژه 700 میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد، وی از پروژه اتصال کمربندی اسلام آباد به تقاطع غیرهمسطح آزادگان - کردستان هم بازدید کرد؛  مشکلات این پروژه کمبود اعتبار و معارض با زمین های ارتش و کمبود اعتبار 500 میلیارد ریالی است.

پروژه مطالعاتی احداث تقاطع غیرهمسطح ورودی نایسر دیگر طرحی بود که وزیر کشور از آن بازدید کرد. کمبود اعتبار و معارض ملکی به مساحت یک هزار و 700 متر از مشکلات آن بوده و برای تکمیل این طرح یک هزار و 600 میلیارد ریال اعتبار نیاز است.

وزیر کشور همچنین از پروژه احداث تقاطع غیرهمسطح سه سطحه میدان محمدی بازدید کرد. از جملات موانع این طرح معارض دیوار اداره زندان و تعادنی ها و کمبود اعتبار یک هزار و 700 میلیارد ریالی است. پروژه تعریض لاین خروجی پل قشلاق از سمت سنندج به همدان نیز مورد بازدید احمد وحیدی قرار گرفت.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه