English

حسین اردشیری در گفتگو با موج:

تعامل بسیار خوبی با استان های شمالغرب کشور داریم/مرحله دوم لیگ دارت شهدای آذربایجان در تبریز برگزار می شود

دبیر هیئت انجمن های ورزشی استان آذربایجان شرقی با بیان اینکه تعامل بسیار خوبی با استان های شمالغرب کشور داریم گفت:دومین همایش مسئولین هیئت های شمالغرب به میزبانی این استان برگزار می شود.

تعامل بسیار خوبی با استان های شمالغرب کشور داریم/مرحله دوم لیگ دارت شهدای آذربایجان در تبریز برگزار می شود

حسین اردشیری در گفتگو با خبرنگار  خبرگزاری موج آذربایجان شرقی، اظهار داشت: در راستای تعامل و همکاری های ورزشی بین هیئت انجمن های ورزشی استان های شمالغرب، اولین همایش روسا و دبیران هیات های شمالغرب در استان اردبیل و در شهر سرعین برگزار شد.

وی افزود:این همایش که در سال گذشته برگزار شد تفاهم نامه ای بین استان های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، زنجان و اردبیل منعقد شد و مورد استقبال مسئولین استانهای شمالغرب قرار گرفت.

دبیر هیئت انجمن های ورزشی آذربایجان شرقی در ادامه خاطر نشان کرد:در این تفاهم نامه مقرر شد مسابقات شمالغرب، دوره های آموزشی و اردوهای مشترک در رشته های تحت پوشش برگزار شود.

اردشیری ابراز کرد: در این راستا اولین مرحله لیگ دارت شهدای آذربایجان نیز در ماه گذشته در اردبیل برگزار شده و مرحله دوم این لیگ نیز به میزبانی تبریز به زودی برگزار خواهد شد.

وی در ادامه با بیان اینکه طبق توافقات انجام گرفته مسابقات فلوربال و طناب کشی شمالغرب کشور در این استان برگزار می شود گفت:همچنین مسابقات پارکور در آذربایجان غربی، فوتبال رو میز در زنجان و دارت نیز در اردبیل برگزار خواهد شد.

دبیر هیئت انجمن های ورزشی استان آذربایجان شرقی با بیان اینکه تعامل بسیار خوبی با استان های شمالغرب داریم عنوان کرد:این تعامل موجب رشد ،توسعه و موفقیت رشته های تحت پوشش در استانهای شمالغرب می شود.

اردشیری در پایان از برگزاری دومین همایش روسا و دبیران هیئت های شمالغرب در این استان خبرداد و گفت: در نظر داریم این همایش را به زودی در شهرستان جلفا و در منطقه آزاد ارس برگزار کنیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه