English

شهرام تقدم:

اجرای کامل طرح راهبردی حدنگار جزو برنامه‌های مهم استان یزد است

مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان یزد گفت: اجرای کامل طرح راهبردی حدنگار ( کاداستر ) جزو برنامه‌های مهم در استان با همکاری سایر دستگاه‌ها و مردم در شهر و مناطق روستایی است.

اجرای کامل طرح راهبردی حدنگار جزو برنامه‌های مهم استان یزد است

به گزارش خبرگزاری موج یزد، شهرام تقدم مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان یزد اجرای کامل طرح راهبردی حدنگار ( کاداستر ) را جزو برنامه‌های مهم در استان با همکاری سایر دستگاه‌ها و مردم در شهر و مناطق روستایی ذکر کرد که وضعیت اراضی ملی را مشخص و نسبت به صدور سند طبق مقررات اقدام لازم به عمل می‌آید.

این مسئول یکی از برنامه‌های مهم و محوری را بهره‌گیری از دانش‌روز و تقویت استفاده از فضای مجازی و الکترونیکی برای ارائه خدمات بهتر و زودتر و همچنین شفافیت در طرح‌ها و برنامه‌های ثبت اسناد و املاک ذکر کرد که تاکنون اقدامات خوبی صورت گرفته و ادامه دارد.

وی گفت: افرادی که برای دریافت سند اقدام می‌کنند باید بعد از دیوارچینی، سقف خانه خود را بزنند تا بتوانند سند منزل را از اداره ثبت دریافت کنند.

وی افزود: حدنگار مجموعه اطلاعات هندسی حقوق مالکیتی املاک، مستقلات و قطعات ملکی در محدوده جغرافیایی به صورت نظام بهم پیوسته است که مالکیت مردم و دولت را تعیین کرده و با اجرای آن حقوق هر ۲ حفظ می‌شود.

تقدم از دیگر برنامه‌های مهم این اداره‌کل را در سال گذشته و امسال تکریم ارباب رجوع و همچنین پاسخگویی به سوالات مردم با حضور میدانی در برنامه‌های مختلف ذکر کرد و گفت: باید با ارائه آموزش مردم را نسبت به وظایف ادارات ثبت اسناد آشنا کرد که نقش مهمی در پیشگیری از برخی مسائل دارد.

تقدم به اهمیت و ضرورت تبدیل اسناد مالکیت دفترچه‌ای به سند تک‌برگ اشاره کرد و یادآور شد: هنوز ۳۴۰ هزار سند دفترچه‌ای در دست مردم است که باید نسبت به تعویض سند مالکیت به تک‌برگ اقدام کنند تا از خدمات به صورت شفاف استفاده شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه