English

مدیر بهره ­برداری شرکت گاز استان خوزستان اعلام کرد؛

انجام ۵۶ هزار عملیات تعمیراتی در سه ماهه نخست سال جاری در خوزستان

مدیر بهره برداری شرکت گاز استان خوزستان گفت: با توجه به اهمیت پایداری شبکه های گازرسانی در استان خوزستان، بیش از 56 هزار عملیات تعمیراتی در سه ماهه نخست سال جاری انجام شده است.

انجام 56 هزار عملیات تعمیراتی در سه ماهه نخست سال جاری در خوزستان

به گزارش خبرگزاری موج خوزستان، علی اکبر نکونام مدیر بهره ­برداری شرکت گاز خوزستان گفت: بر اساس گزارش اقدامات ثبت شده در نرم افزار نگهداری و تعمیرات، طی سه ماهه اول سال جاری 56 هزار 577 عملیات نگهداری و تعمیرات در استان صورت گرفته است که از این تعداد 50 هزار و 556 عملیات روتین و 6 هزار و 21 مورد عملیات غیر روتین بوده است.

مدیر بهره برداری شرکت گاز استان خوزستان با بیان مطلب فوق افزود: از این تعداد عملیات انجام شده 179 مورد تعمیرات اساسی ایستگاه های تقلیل فشار گاز، 18 هزار و 960 مورد اندازه گیری TPبه روش پتانسیل خاموش IOPو تعداد 10 هزار و 560 مورد تعمیرات سرویس و روانکاری شیرهای شبکه و ایستگاه ها می باشد.

وی با اشاره به رفع 48 مورد نشتی گاز ناشی از خرابی شیرها، اضافه کرد: برای انجام فعالیت ­های فوق بیش از 220 هزار نفرساعت به کار گرفته شده است که حدود 70 هزار نفر ساعت کار آن برای انجام فعالیت­ های روتین و حدود 150 هزار نفر ساعت کار جهت انجام فعالیت های غیر روتین صرف شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی