English

افزایش موارد ابتلا به ویروس کرونا در جنوب غرب خوزستان

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی آبادان از افزایش خفیف موارد ابتلا به کووید - ۱۹ در منطقه تحت پوشش این دانشگاه خبر داد.

افزایش موارد ابتلا به ویروس کرونا در جنوب غرب خوزستان

به گزارش خبرگزاری موج خوزستان، سید محمد محمدی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: غالب موارد مثبت کرونا در روزهای اخیر در جنوب غرب خوزستان به صورت سرپایی بوده‌اند و در موارد بستری تغییری ایجاد نشده است.

وی افزود: با توجه به اینکه در کشورهای همسایه شاهد افزایش موارد ابتلا به این ویروس هستیم این نگرانی وجود دارد که در صورت رعایت نکردن شیوه‌نامه‌های بهداشتی شاهد این افزایش در منطقه باشیم.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی آبادان خاطرنشان کرد: از مردم خواهش می‌کنیم که در تزریق دوز سوم واکسن خود تعجیل کنند و در مکان‌های شلوغ حتما از ماسک استفاده کنند.

وی با اشاره به وضعیت بیماری تب کریمه کنگو در جنوب غرب خوزستان تصریح کرد: با توجه به اینکه این بیماری از طریق دام منتقل می‌شود و در نقاطی از منطقه دام به صورت آزاد و بدون نظارت در اماکنی به فروش می‌رسد، شاهد ابتلای یک شهروند به تب کریمه کنگو بودیم.

محمدی خاطرنشان کرد: تنها یک مورد قطعی ابتلا به تب کریمه کنگو داشتیم که با تلاش کادر بیمارستان آیت‌الله طالقانی با بهبودی کامل از بیمارستان مرخص شد.

وی تصریح کرد: برای پیشگیری از ابتلا به تب کریمه کنگو، گوشت باید از فروشگاه‌هایی که مورد تایید دامپزشکی و بهداشت هستند خریداری شود و از خوردن گوشت نیمه‌پخته نیز پرهیز شود

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه