English

در جلسه کمیته فضا و تجهیزات آموزش و پرورش استان بررسی شد؛

طرح احداث ۱۶ مدرسه در ۹ شهرستان مازندران

در جلسه کمیته فضا و تجهیزات آموزش و پرورش مازندران که با حضور مدیران کل آموزش و پرورش و نوسازی، توسعه و تجهیزات مدارس مازندران، طرح احداث 16 مدرسه در 9 شهرستان استان مازندران بررسی شد.

طرح احداث 16 مدرسه در 9 شهرستان مازندران

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، مصطفی عابدی در جلسه کمیته فضا و تجهیزات آموزش و پرورش مازندران که با حضور مدیران شهرستان ‌ها و مناطق نکا، بندپی‌غربی، بندپی‌شرقی، مرزن‌آباد، لاریجان، رامسر، کجور، دودانگه و مدیرکل اداره نوسازی، توسعه و تجهیز استان برگزار شد، اظهار داشت: مبلغ 17.5 میلیارد تومان برای جایگزینی 16 کلاس درس کانکسی به ساختمان توسط ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) و سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز استان بر اساس تفاهم‌نامه منعقد‌ شده اختصاص یافت.

وی با اشاره به اینکه لازم است از ظرفیت خیرین علاوه بر ساخت مدرسه، در بحث تجهیزات مورد نیاز مدارس استفاده شود، ادامه داد: امروزه با کمک خیرین مدرسه‌ساز به جایگاه مطلوبی در سطح استان و کشور رسیدیم هر چند هنوز هم در بسیاری از روستاها و حتی شهر‌ها نیاز به مدارس نوساز احساس می‌شود.

مدیرکل آموزش و پرورش مازندران تأکید کرد: با توجه به تراکم بالای دانش آموزی در شهرستان‌ها و مناطق و کمبود فضاهای آموزشی، ضرورت برنامه ریزی برای موارد بحرانی در سطح شهرستان ها و مناطق بیش از پیش مورد انتظار است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه