English

راه اندازی درمانگاه موقت برای زائران اربعین حسینی در مرز چذابه

فرماندار دشت آزادگان گفت: درمانگاه برای ارایه خدمات به زایران اربعین حسینی از تاریخ ۱۷ شهریور تا اول مهر امسال در مرز چذابه راه‌اندازی می‌شود.

راه اندازی درمانگاه موقت برای زائران اربعین حسینی در مرز چذابه

به گزارش خبرگزاری موج خوزستان، حمید سیلاوی در نشست هماهنگی راه اندازی درمانگاه تامین اجتماعی ویژه پیاده روی اربعین در مرز چذابه بیان کرد: با هماهنگی اداره کل تامین اجتماعی خوزستان، این درمانگاه با تمامی امکانات، تجهیزات و نیروی انسانی متخصص و حمایت و همکاری ۱۴ استان معین خوزستان، برای ارایه خدمت به زایران اربعین حسینی راه اندازی می‌شود.

وی با تاکید بر لزوم خدمات رسانی به زوار اربعین حسینی به بهترین نحو ممکن افزود: استقرار واحدهای درمانی در پایانه مرزی چذابه دارای اهمیت ویژه‌ای است و با توجه به پایین بودن سطح بهداشت و درمان در کشور عراق و اهمیت سلامت زایران در این ایام امید است با برنامه‌ریزی مناسب در این خصوص و در نظر گرفتن چندین گروه بهداشتی در مسیر زایران با مشکلی در بخش بهداشت و درمان روبه‌ور نشویم.

فرماندار دشت آزادگان با اشاره با شرایط جوی و آب و هوای گرم کشور عراق در اربعین امسال، راه اندازی این درمانگاه را امری ضروری دانست و ادامه داد: با برنامه ریزی صورت گرفته امید است امسال با ورود جدی تر دستگاه‌های اجرایی، وضعیت بهتری نسبت به دوره های قبل در ارایه خدمات به زوار اربعین حسینی داشته باشیم.

سیلاوی بیان کرد: تخصیص زمین به این درمانگاه و مراحل بررسی و آماده‌سازی این محل در سریعترین وقت ممکن انجام خواهد گرفت.

مرزهای چذابه و شلمچه در خوزستان گذرگاه زایران اربعین حسینی برای شرکت در پیاده روی بزرگ این ایام در عراق هستند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه