English

رضا علیزاده خبر داد؛

کمک مربیان رشته های برق و تاسیسات به زلزله‌زدگان بندرلنگه و خمیر

سرپرست اداره کل آموزش فنی و حرفه ای هرمزگان از مساعدت مربیان و روسای مراکز در تعمیر و راه اندازی مخزن آب، کولر و امور تاسیساتی برای زلزله زدگان خبر داد.

کمک مربیان رشته های برق و تاسیسات به زلزله‌زدگان بندرلنگه و خمیر

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، رضا علیزاده سرپرست اداره کل آموزش فنی و حرفه ای هرمزگان ضمن عرض تسلیت به مردم سایه خوش و با قدردانی از اقدام مربیان و کارکنان در همراهی با مردم زلزله زده و مشارکت در امور فنی و تاسیساتی و برق افزود: ستاد بحران اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان با تشکیل و اعزام سه تیم فنی و پشتیبانی متشکل از مربی و نیروی پشتیبانی و تدارکات به زلزله زدگان امداد رسانی می کند.


وی تصریح کرد: تیم های فنی و حرفه ای امور لوله کشی، تعمیر و نصب کولر و برق رسانی و کمک به زلزله زدگان روستای سایه خوش را به کمک تجهیزاتی که دارند انجام خواهند داد.


سرپرست اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان اذعان کرد: پس از وقوع زلزله فوری تیمی از نزدیک ترین مرکز به کانون زلزله از مرکز آموزش فنی و حرفه ای بندرلنگه و خمیر به روستای سایه خوش اعزام و مراکز آموزش فنی و حرفه ای دولتی بندر لنگه، بندرخمیر، بستک، بندرعباس، میناب و اداره کل در کمک رسانی پیش قدم بوده اند و با تمام توان و تخصص خود به هم استانی های خود یاری رساندند

وی عنوان کرد: این کمک رسانی با انجام نیاز سنجی ادامه خواهد داشت و تیم بیست نفره به صورت شیفتی کمک رسانیبه مردم مناطق زلزله زده انجام خواهند داد.


رضا علیزاده افزود :با همکاری هلال‌احمر و اداره کل آموزش فنی و حرفه ای هرمزگان تعداد ۵۵محموله چادر امدادی و بسته های دستکش کار با کامیونت و راننده این اداره کل در نخستیم روز از وقوع زلزله به زلزله زدگان رسانده شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه