English

استاندار هرمزگان:

کولر و وسایل سرمایشی برای مردم زلزله زده تامین شده است

استاندار هرمزگان با اشاره به اینکه چادر تقریبا بزرگی آماده شده است گفت: شاید لازم باشد با این شرایط گرما برای چادرها در زمان ظهر دو کولر داده شود.

کولر و وسایل سرمایشی برای مردم زلزله زده تامین شده است

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، مهدی دوستی استاندار هرمزگان در خصوص آخرین اقدامات انجام شده برای مردم زلزله زده غرب هرمزگان گفت: روند امداد رسانی توسط تمام دستگاه‌های متولی ادامه دارد این روند از ساعت ۲ بامداد روز گذشته که شاهد زلزله بودیم شده آغاز شد و خوشبختانه تمامی افراد در میدان هستند تا بتوانیم گوشه‌ای از مشکلات مردم را کم کنیم. 

استاندار هرمزگان گفت: شب گذشته نصب کولر برای چادرها پیگیری شد که بتوانیم دما را برای افراد درگیر زلزله پایین‌تر بیاوریم و این روند ادامه خواهد داشت تا مردم بتوانند وضعیت را بهتر تحمل کنند. 

وی با اشاره به اینکه چادر تقریبا بزرگی آماده شده است گفت: شاید لازم باشد با این شرایط گرما برای چادرها در زمان ظهر دو کولر داده شود و اگر مقدار فعلی جوابگو نباشد کولرهایی از مدارس و سالن‌های ورزشی آماده خواهیم کرد و به این منطقه ارسال می‌کنیم.

مهندس دوستی گفت: تمامی ارگان های دولتی، خیرین و مردم شریف برای بحث کمک رسانی همکاری لازم را دارند، اصل بر این است که به این چند ساعت اکتفا نکنیم و به کمک رسانی هایمان ادامه دهیم و حداقل ۲ یا ۳ هفته ای پیگیری حل مشکلات مردم باشیم.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه