English

استاندار ایلام:

زیرساخت لازم برای تامین آب ۵۰۰ هزار زائر در روز در پایانه مرزی مهران ایجاد شده است

استاندار ایلام در دیدار با معاون وزیر نیرو گفت: اعتبار آبرسانی استان ۳۰ درصد افزایش یافته است‌ و مشکل آب روستایی استان تنها با جهاد آبرسانی حل و فصل می‌شود.

زیرساخت لازم برای تامین آب ۵۰۰ هزار زائر در روز در پایانه مرزی مهران ایجاد شده است

به گزارش خبرگزاری موج ایلام، حسن بهرام نیا روز شنبه در دیدار معاون حقوقی، پشتیبانی و مجلس شورای اسلامی وزارت نیرو که با حضور بسطامی نماینده استان در مجلس شورای اسلامی برگزار شد، گفت: اعتبار آبرسانی استان ایلام با کمک و مساعدت وزارت نیرو و مشارکت محرومیت زدایی سپاه ۳۰ درصد افرایش یافته است.

وی با تاکید بر کار میدانی تمامی مدیران برای حل مسایل و مشکلات مردم، گفت: مشکل آبرسانی روستاهای که مشکل کمبود آب دارند با جهاد آبرسانی و نگاه مثبت وزیر نیرو و معاونین به استان ،حل و فصل می شود.

استاندار ایلام در ادامه گفت: از ابتدای حضور در ایلام جلسات متعددی برای پیگیری مشکل آبرسانی به روستاهای استان برگزار شده و نتایج بسیار خوبی نیز حاصل شده است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود بر لزوم اهتمام دستگاه های ملی و استانی برای هر چه بهتر برگزار شدن کنگره بزرگ اربعین در استان تاکید کرد و گفت: موضوع تامین آب در پایانه مرزی مهران حل شده و روزانه برای مصرف ۵۰۰ هزار نفر آب ظرفیت سازی شده است.

استاندار ایلام با قدردانی از نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی، گفت: همدلی و هماهنگی خوبی بین مجموعه مدیران استان برقرار است و باید مدیران نیز از ظرفیت بالای نمایندگان در مجلس برای توسعه استان بهره گیرند.

وی یکی از برنامه های راهبردی استان را برگزاری باشکوه اربعین عنوان کرد و گفت: برای اربعین پیش رو باید کاری کنیم که خدمات دهی شایسته‌ای به زائران ارائه شود. 

احمد حیدری معاون حقوقی، پشتیبانی و مجلس شورای اسلامی وزارت نیرو نیز در این دیدار با قدردانی از تلاش ها و پیگیری های استاندار ایلام در امور آبرسانی و برق استان و همچنین تامین آب پایانه مرزی مهران گفت: وزارت نیرو با همه توان در خواست ها و نیازهای استان در بحث آبرسانی را پیگیری و اقدامات لازم را نیز اتخاذ خواهد کرد.

وی افزود: در آینده نزدیک با راه اندازی پست دایم برق در مهران، مشکل برق منطقه حل می‌شود.

حیدری گفت: اکیپ های از ماشین آلات، تانکر سیار و امداد رسانی و اکیپ فنی آب و برق بر اساس نیاز و در خواست استان در مهران مستقر خواهند شد.

معاون وزیر نیرو ادامه داد: علاوه بر آب پایدار، دو سوله برای ذخیره آب در پایانه موجود است و یک سوله دیگر ایجاد می شود تا در مجموع ظرفیت ذخیره‌سازی آب به ۱۵ میلیون بطری برسد.

وی اضافه کرد: وزارت نیرو آمادگی دارد که بین ۱۰۰ تا ۲۰۰ حمام را در مهران نیز ایجاد کند.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه