English

از سوی روابط عمومی و تبلیغات؛

مراسم حرم حضرت معصومه سلام الله علیها در هفته جاری اعلام شد

مراسم حرم مطهر بانوی کرامت در هفته پیش رو هر شب با سخنرانی خطبای معروف برگزار می‌شود و در شب و شام شهادت امام باقر علیه السلام نیز حجت‌‍الاسلام والمسلمین نظری منفرد و آیت‌الله صدیقی برای زائران حرم به ایراد سخن می‌پردازند.

مراسم حرم حضرت معصومه سلام الله علیها در هفته جاری اعلام شد

به گزارش خبرگزاری موج قم، برنامه مراسم و محافل حرم مطهر بانوی کرامت از ۱۱ تا ۱۷ تیرماه شامل سالروز شهادت امام باقر علیه السلام از سوی روابط عمومی و تبلیغات آستان مقدس بانوی کرامت اعلام شد.

بر اساس این گزارش مراسم حرم مطهر هر روز شامل نیایش صبحگاهی همراه با سخنرانی، مراسم سخنرانی قبل از اذان ظهر، ختم قرآن کریم هدیه به حضرت معصومه سلام الله علیها بعد از نماز عصر، سخنرانی قبل از اذان مغرب و سخنرانی بعد از نماز عشا خواهد بود.

سخنرانان مراسم قبل از ظهر از شنبه تا دوشنبه حجت الاسلام سیدمحمدتقی محمدی و از سه شنبه تا جمعه حجت الاسلام حمیدرضا گودرزی خواهد بود و هر روز زیارتنامه یکی از معصومین قبل از اذان ظهر قرائت خواهد شد.

مراسم قبل از مغرب نیز شنبه با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین محمدصادق کفیل، یکشنبه با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین مؤمنی و مداحی ابوالقاسم زمانی، دوشنبه با سخنرانی حجت الاسلام مجید همتی، سه شنبه با سخنرانی حجت الاسلام محمدعلی جمشیدی، چهارشنبه با سخنرانی حجت الاسلام مقداد تابش، پنجشنبه در قالب محفل انس با قرآن با سخنرانی حجت الاسلام خورشیدی و جمعه در قالب برنامه زمزم مهدویت با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین لطفی برگزار خواهد شد.

مراسم شب‌های حرم مطهر بانوی کرامت نیز از شنبه تا چهارشنبه به ترتیب با سخنرانی حجج اسلام والمسلمین مؤمنی، رفیعی، سعیدی آریا، پناهیان و نظری منفرد و پنج شنبه و جمعه با سخنرانی آیت الله صدیقی و حجت الاسلام والمسلمین بندانی نیشابوری برگزار می شود و از چهارشنبه شب تا جمعه شب نیز در ایام شهادت امام باقر علیه السلام به ترتیب مهدی سلحشور، علی مهدوی نژاد و علی اکبر حائری مداحی خواهند کرد.

همچنین در هفته پیش رو سه شنبه شب قرائت دعای توسل توسط هیأت جانبازان استان قم، پنجشنبه بعد از نماز صبح قرائت زیارت عاشورا با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین مؤمنی و مداحی حسن حیدرزاده، پنجشنبه شب قرائت دعای کمیل با صدای علی مهدوی نژاد و قرائت زیارت جامعه کبیره با صدای حجت الاسلام شهیدی و جمعه صبح مراسم صبحگاهی با سخنرانی حجت الاسلام هدایت و قرائت دعای ندبه توسط حسن شالبافان برگزار خواهد شد.

گفتنی است در هفته پیش رو یکشنبه قبل از اذان مغرب ویژه برنامه رسانه ای تقرب با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین مؤمنی و مداحی ابوالقاسم زمانی از حرم مطهر بانوی کرامت در شبکه قرآن و معارف سیما پخش خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه