English

دریافت تسهیلات، مهم‌ترین مطالبه چالوسی‌ها از استاندار مازندران

مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری مازندران گفت: پنج روز پس از سفر شهرستانی استاندار مازندران به چالوس، تمامی موارد درخواست های مردمی، بررسی و به دستگاه های اجرایی مسئول ارجاع شد و حدود 70درصد از مجموع 356 مورد از درخواست‌ها از استاندار مربوط به دریافت تسهیلات است. ‎

دریافت تسهیلات، مهم‌ترین مطالبه چالوسی‌ها از استاندار مازندران

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، اسماعیل مهر افزا اظهار داشت: در جریان سفر عالی‌ترین مقام اجرایی دولت و مدیران کل دستگاه های اجرایی به چالوس در مجموع 356 نامه در قالب بیان مشکلات مردمی ثبت شد.

وی با بیان این که شهروندان چالوس استقبال خوبی از برپایی میز خدمت در ادارات این شهرستان داشتند، ادامه داد: مدیران کل دستگاه‌های اجرایی تمامی مطالبات شهروندان را ثبت کردند و پیگیری‌ها برای تحقق خواسته‌های مردمی از روز بعد سفر استاندار به چالوس به صورت ویژه آغاز شد.

مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری مازندران تصریح کرد: دریافت تسهیلات اشتغال، قرض الحسنه، کمک‌های مالی و رفع مشکلات زیرساختی شهرستان، چهار درخواست اول مردم چالوس از استاندار بود که تمامی این مطالبات به بانک‌های عامل و دستگاه‌های اجرایی مرتبط ارجاع داده شد.

وی گفت: ادارات کل‌ امور اقتصادی و دارایی، کمیته امداد امام خمینی(ره)، بانک‌ها و اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی بیشترین تعداد درخواست‌های مردمی را داشتند و حدود 90 درصد اجرای نامه‌ها تا حصول نتیجه، مربوط به این دستگاه‌های اجرایی و خدماتی است.

مهر افزا بیان داشت: 85 درصد از درخواست‌های مردمی سومین سفر شهرستانی استاندار مازندران به چالوس در دست اقدام است و 15 درصد هم در گام اجرایی قرار گرفته است.

به گزارش موج؛ استاندار مازندران روز یکشنبه هفته جاری در قالب سفر شهرستانی با حضور حدود 50 مدیرکل دستگاه اجرایی به چالوس سفر کرد.

بازدید از چند طرح نیمه‌تمام عمرانی، اعزام نماینده به تمامی روستاها به منظور گفت و گو با روستاییان و احصاء مسائل و مشکلات آنها از اهداف سفر یک روزه استاندار مازندران به چالوس اعلام شد.

حسینی‌پور در این سفر همچنین با اقشار مختلف مردم، خانواده شهدا و ایثارگران و فعالان سیاسی، اقتصادی و فرهنگی شهرستان چالوس دیدار و گفت و گو کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه