English

عضو شورای شهر دزفول:

جوانان دزفول برگ زرین دیگری در دفتر ایثار و شجاعت انقلاب اسلامی ثبت کردند

زهرا آدینه عضو شورای شهر دزفول گفت: جوانان این شهر بار دیگر نام پر افتخار الف دزفول را در صحنه حادثه متروپل برافراشته کرده و یک برگ زرین دیگری به نام دزفول در دفتر ایثار و شجاعت انقلاب اسلامی ایران ثبت کردند.

جوانان دزفول برگ زرین دیگری در دفتر ایثار و شجاعت انقلاب اسلامی ثبت کردند

به گزارش خبرگزاری موج خوزستان ، زهرا آدینه عضو و نائب رئیس کمیسیون خدمات شورای شهر دزفول در جلسه کمیسیون خدمات شورای شهر ، بیان کرد: گروه جهادی الف دزفول در بزنگاه حساسی جانشان را کف دستشان گذاشتند و در زمانی که هر آن ممکن بود قسمت باقی مانده ساختمان ریزش کند و شاید هرکسی جرعت حضور در صحنه را نداشت ، پا به میدان حادثه متروپل گذاشتند.

آدینه ادامه داد: من به عنوان نماینده مردم در شورا از دست خودم و تمام مسئولین گله مندم، ما برای جوانان شجاع و ایثارگر شهرم چه کرده ایم.

آدینه با بیان اینکه آیا شهر من ،استان من و کشور من به نیروهای این چنینی نیاز ندارد؟ ،گفت: جوانان ایثارگر و شجاع یک پتانسیل و ظرفیت هستند که هر کسی این پتانسیل را ندارد و باید از این ظرفیت ها در نهاد های امدادی شهر استفاده کرد.

عضو شورای شهر دزفول در پایان ضمن تقدیر از تلاش های گروه جهادی الف دزفول گفت: تشکر خشک و خالی مسئولین از جوانان ایثارگر و جهادی کفایت نمیکند ، سعید فریدونی عضو گروه جهادی مردمی الف دزفول که ماشینش در مسیر بازگشت از متروپل دچار حادثه شده است نیازمند دلجویی و کمک مسئولین به جهت  تامین وسیله نقلیه وی میباشد که انشاءالله با تلاش فرماندار محترم این درخواست محقق شود.

در ادامه جلسه حسن جمشیدی از قهرمانان کشوری و سرپرست گروه جهادی الف دزفول گفت: تیم جهادی الف دزفول متشکل از خانم شهربانو منصوریان پر افتخار ترین ووشو کار زن جهان ، آقای سجاد غلامی و آقای سعید فریدونی در روز دوم حادثه به متروپل اعزام شدیم  که بعد از دیدن عمق فاجعه به عقب برگشتیم تا با تهیه تجهیزات اولیه و لباس کار مناسب به محل حادثه اعزام شویم. 

جمشیدی ادامه داد: الحمدولله با هماهنگی خانم زهرا آدینه عضو شورای شهر، چند دست لباس آتش نشانی توسط رئیس آتش نشانی روح الله بهشتی به ما اهدا شد و با لباس های مزین به آرم و علائم الف دزفول به منطقه اعزام شدیم و در تفحص اکثر پیکرها حضور داشتیم. 

جمشیدی در پایان با اشاره به واژگونی خودروی تیم جهادی الف دزفول در راه متروپل، از مسئولین خواست تا مساعدت لازم جهت تعمیر یا خرید این وسیله انجام شود.

گروه جهادی الف دزفول

گروه جهادی الف دزفول

گروه جهادی الف دزفول

گروه جهادی الف دزفول

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه