English

افتتاح ۲۰۰ طرح خودکفایی و اشتغال مددجویان در پارسیان

مدیرکل کمیته امداد هرمزگان از افتتاح 200 طرح خودکفایی و اشتغال‌زایی در راستای توانمندسازی خانواده های تحت حمایت در این شهرستان خبر داد.

افتتاح 200 طرح خودکفایی و اشتغال مددجویان در پارسیان

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، با حضور جلیل تراهی مدیرکل کمیته امداد هرمزگان و جمعی از مسئولان پارسیان طرح گاوداری به نمایندگی از 200طرح خودکفایی و اشتغال‌زایی کیمته امداد در پارسیان به بهره برداری رسید.

مدیرکل کمیته امداد استان هرمزگان در این مراسم با اشاره به اینکه تلاش در جهت توانمندسازی مددجویان کمیته امداد امام خمینی(ره) از طریق ایجاد اشتغال پایدار با توجه به شعار سال یکی از مهم‌ترین رویکرد این نهاد است، گفت: 200طرح اشتغال خودکفایی و اشتغال زایی با اعتبار بالغ بر 17 میلیارد تومان در پارسیان اجرایی شده است.

این مقام مسئول در خصوص طرح گاوداری اشاره و افزود: طرح گاوداری با ظرفیت 100راس گاو یکی از طرح های کارفرمایی کمیته امداد می باشد که در حال حاضر پنج نفر از مددجویان تحت حمایت کمیته امداد پارسیانی مشغول به کار هستند.

تراهی تصریح کرد: برای راه اندازی این طرح، تسهیلات بالغ بر 500 میلیون تومان هزینه شده است.

مدیرکل کمیته امداد استان هرمزگان ادامه داد: مزیت های اقتصادی پارسیان در قالب های طرح های صیادی، پرورش طیور از جمله بلدرچین، کبک بوده که با حمایت های دستگاه های ذی ربط و مسئولین شهرستان میتوان اجرایی کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه