English

در جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید بابلسر تأکید شد؛

لزوم توجه ویژه به شهرک صنعتی بابلسر

همزمان با دهه تولید و تجارت و هفته قوه قضائیه با حضور دارایی جانشین مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان، علی پورباقری فرماندار بابلسر، آقایی رئیس دادگستری و حسینی دادستان شهرستان در شهرک صنعتی بابلسر برگزار شد.

لزوم توجه ویژه به شهرک صنعتی بابلسر

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، نیما دارایی در جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید اظهار داشت: شهرک صنعتی بابلسر از نظر موقعیت مکانی و جاده دسترسی، دارای شرایط بسیار خوبی است و واحدهای تولیدی فعالی در این شهرک مستقر شده اند که با نگاه کارشناسی، آینده مطلوبی را برای شهرک صنعتی بابلسر متصور هستیم.

جانشین مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی مازندران ادامه داد: مشکلات شهرک صنعتی بابلسر به لحاظ قرار گرفتن در تراز منفی آب، شکل گرفته و به همین دلیل کارهای اجرایی در آن به سختی صورت می گیرد.

رئیس دادگستری شهرستان بابلسر نیز در این جلسه با بیان اینکه شرکت شهرک های صنعتی مازندران خدمات خوبی به شهرک صنعتی بابلسر ارائه کرده است، گفت: به لحاظ دارا بودن موقعیت خوب در منطقه، توجه ویژه به شهرک صنعتی بابلسر استمرار یابد.

اسدالله آقایی تأکید کرد: باید خدمات دهی به صورت فازبندی انجام شود و اولویت اجرای زیرساخت‌ها برای مسیرهایی برنامه ریزی گردد که واحدهای تولیدی فعال در آن فاز حضور بیشتری دارند تا بتوانند در ازای فعالیت تولیدی خود، از خدمات شرکت شهرک های صنعتی بهره مند شوند.

گفتنی است، در این جلسه مشکلات واحدهای تولیدی مستقر در شهرک صنعتی بابلسر مورد بررسی قرار گرفت و تصمیمات لازم اتخاذ شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه