English

عملیات اجرایی آبرسانی به ۳۳ روستای شعیبیه شوشتر آغاز شد

مدیرعامل آبفا خوزستان از آغاز عملیات اجرایی آبرسانی به ۳۳ روستای شعیبیه شوشتر در قالب طرح محرومیت زدایی قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) خبرداد.

عملیات اجرایی آبرسانی به ۳۳ روستای شعیبیه شوشتر آغاز شد

به گزارش خبرگزاری موج خوزستان، محمدرضا کرمی نژاد در مراسم کلنگ زنی طرح محرومیت‌زدایی روستاهای شعیبیه شوشتر که امروز، ۷ تیرماه انجام شد، اظهار کرد: در قالب این طرح که برای نخستین بار در دولت سیزدهم در خوزستان اجرا می‌شود، جهاد آبرسانی به ۳۳ روستای شعیبیه شوشتر در قالب طرح محرومیت زدایی قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) آغاز شد.

وی افزود: پروژه آبرسانی به روستاهای شعیبیه شوشتر پروژه‌ای است که با همکاری سپاه پاسداران کلنگ زنی شد و اعتبار این پروژه ۱۵۰ میلیارد تومان است.

کرمی نژاد یکی از خدمات مهم دولت سیزدهم را اجرایی کردن طرح‌های محرومیت زدایی برای آبرسانی به مناطق محروم دانست و ادامه داد: تاکید رییس جمهور به حل مسایل خوزستان از جمله فاضلاب در نخستین سفر استانی، نشان از نگاه ویژه دولت به مشکلات آب و فاضلاب در خوزستان و عزم جدی دولت برای خدمت به مردم این استان است.

وی به ۳۳ روستای شعیبیه اشاره کرد و ‌گفت: در این پروژه روستاهای یشان سخی، بنه کاظم، دهول، سحاک نبی، سحاک یریح، عیله ۱، قلعه شیخ جاسم، فارسیه۱، فارسیه ۲، یذاب، شیخ رحمن، شیخ حسین، سری ۱، بنه نجات، آبادی مجید، خماس ۱، خماس ۲، شهرک شعیب نبی، خزر ۱، خزر ۲، خزر ۳، عبدالسید، یحموره ۱، یحموره ۲، یحموره ۳، چویس ۱، چویس ۲، چویس ۳، ابوگروا ۱، ابوگروا ۲، ابوطیور ۱، ابوطیور ۲ و ابوطیور ۳ از آب شرب دائم و با کیفیت بهره‌مند خواهند شد.

کرمی نژاد عنوان کرد: این پروژه با اجرای ۷۳ کیلومتر خط انتقال و شبکه توزیع اجرایی می‌شود که روند اجرایی آن از امروز آغاز و جمعیت تحت پوشش طرح ۲۰ هزار نفر است.

وی با اشاره به آغاز پروژه‌های محرومیت‌زدایی در خوزستان خاطرنشان کرد: دولت سیزدهم با شعار محرومیت زدایی کار خود را آغاز کرده و تا امروز در قالب پروژه‌های محرومیت زدایی دولت سیزدهم، پروژه‌های آبرسانی در روستاهای شهرستان کرخه، شادگان، آبادان، اندیکا، شوشتر، دهدز و اندیکا با جدیت آغاز شده است و امروز نیز کلنگ پروژه آبرسانی به روستاهای شعیبیه به زمین زده شد تا روند اجرایی این پروژه آغاز شود.

مدیرعامل آبفا خوزستان به آبرسانی به روستاهای خوزستان در دولت سیزدهم اشاره کرد و گفت: تا کنون ۱۲۶۰ روستا در دولت سیزدهم در استان خوزستان آبدار و یا آب آن‌ها پایدار شده است و دیگر پروژه‌های آبرسانی با سرعت در حال اجرا هستند.

کرمی نژاد خاطرنشان کرد: ما در انجام و اجرای پروژه‌ها شب و صبح و تعطیلی نداریم و هر مشکلی در روند اجرایی پروژه‌ها باشد ۲۴ ساعته در خدمت مردم شریف استان هستم و مشکلات آبی را با فوریت دنبال می‌کنم.

وی با اشاره به شرایط آبی در روستاهای خوزستان گفت: شرایط ما نسبت به سال گذشته بسیار بهتر است و تلاش خواهیم کرد سال آینده دیگر مشکلات امروز وجود نداشته باشد.

مدیرعامل آبفا خوزستان افزود: ما ۱۸ روز گذشته پروژه آبرسانی به ۷۱ روستای گرگر را در شوشتر کلنگ زنی کردیم و امروز نیز آبرسانی به ۳۳ روستای شعیبیه اجرایی می‌شود.

کرمی نژاد به همکاری و همراهی سپاه در روند اجرایی پروژه‌ها اشاره و خاطرنشان کرد: با حضور و همکاری سردار شاهوارپور، سردار معین پور و سردار خادم سید الشهدا می‌توانیم این نوید را به مردم بدهیم که مشکلات آب این منطقه را حل می‌کنیم و برای انجام این ماموریت بسیار امیدوار هستیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی