English

بیش از ۳۲۰ میلیارد ریال برای نوسازی تجهیزات بیمارستان امام (ره) اهواز اختصاص یافت

رییس مرکز آموزشی درمانی امام خمینی(ره) اهواز از اختصاص بیش از ۳۲۰ میلیارد ریال اعتبار در چند ماه گذشته برای نوسازی تجهیزات فرسوده این بیمارستان خبر داد.

 بیش از ۳۲۰ میلیارد ریال برای نوسازی تجهیزات بیمارستان امام (ره) اهواز اختصاص یافت

به گزارش خبرگزاری موج خوزستان، احمدرضا مهتدی روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگاران بیان کرد: نوسازی تجهیزات فرسوده در بیمارستان امام خمینی (ره) اهواز مدنظر است و اقدامات موثری در این باره صورت گرفته است.

وی افزود: تجهیزات پزشکی به روز و پیشرفته تاثیر بسیار زیادی در تشخیص و درمان بیماری دارد، به همین منظور با تاکید و پیگیری ریاست دانشگاه علوم پزشکی اهواز و معاونت پشتیبانی این دانشگاه، نوسازی تجهیزات پزشکی فرسوده بیمارستان امام خمینی(ره) اهواز دنبال خواهد شد.

رییس مرکز آموزشی درمانی امام خمینی(ره) اهواز ادامه داد: به منظور ارتقای کمی و کیفی خدمات این بیمارستان، برنامه ریزی به منظور تجهیز بخش‌های مختلف بیمارستان به تجهیزات پزشکی مدرن و به روز انجام شده است.

وی افزود: در این راستا روز گذشته یک دستگاه سی تی اسکن و یک دستگاه آنژیوگرافی به ارزشی بالغ بر ۴۳ میلیارد ریال وارد بیمارستان امام خمینی(ره) اهواز شد تا پس از هماهنگی‌ لازم، نصب و بهره برداری شود.

بیمارستان امام خمینی (ره) اهواز دارای ۶۹۳ تخت فعال است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه