English

معاون امور فرهنگی کمیته امداد استان اصفهان خبر داد:

اعزام اولین گروه دانش آموزان پسر تحت حمایت کمیته امداد اصفهان به مشهد الرضا

معاون امور فرهنگی کمیته امداد استان اصفهان گفت: نخستین گروه از دانش آموزان پسر تحت حمایت کمیته امداد استان اصفهان همزمان با شروع فصل تابستان به سفر زیارتی مشهد مقدس اعزام شدند.

اعزام اولین گروه دانش آموزان پسر تحت حمایت کمیته امداد اصفهان به مشهد الرضا

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، آرش محمدحسینیان گفت: 40 دانش آموز پسر تحت پوشش در طرح مدارس همدل برای زیارت امام رضا (ع) به مشهد مقدس اعزام شدند.

وی با بیان اینکه تا پایان تابستان امسال520 دانش آموز و دانشجو به اردوهای زیارتی اعزام می شوند، ادامه داد: در مرحله اول، 200نفر از مددجویان دختر نیز در قالب طرح یاس برای زیارت حضرت معصومه(س) به شهر قم اعزام شدند.

حسینیان با اشاره به اینکه تا پایان شهریورماه، 4 گروه اعزامی دیگر از دانش آموزان و دانشجویان دختر تحت حمایت کمیته امداد اصفهان را به مشهد الرضا خواهیم داشت، افزود: در طرح شوق زیارت نیز 80 نفر از مادران و دختران مددجو با مساعدت خیران و همکاری مراکز نیکوکاری به مشهدالرضا اعزام شدند.

معاون امور فرهنگی کمیته امداد استان اصفهان اجرای اردوهای دانش آموزی و دانشجویی را یکی از بسترهای مناسب برای کار فرهنگی دانست و گفت: برگزاری این برنامه ها، در کنار آموزش نظری، کلاس های تربیتی و فرهنگی با رویکرد پیشگیری از آسیب های اجتماعی، نتایج مطلوبی برای مددجویان در پی دارد همچنین اعزام مددجویان به اردوهای زیارتی موجب تحول ذهنی و قلبی آنها شده و تاثیر بسزایی در تقویت روحیه دانش آموزان و دانشجویان دارد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه