English

عباس فروغی:

رتبه سوم مسابقات جهانی تنیس مجارستان برای بازیکن خراسان رضوی

دبیر هیات تنیس روی میز خراسان رضوی بیان کرد: طرح هوپس تنیس روزی میز از طرح‌های گروه آموزش و توسعه فدراسیون جهانی است که در گوشه و کنار جهان پیگیری می‌شود و هدف اصلی از اجرای آن، استعدادیابی و آموزش به سنین پایه است.

رتبه سوم مسابقات جهانی تنیس مجارستان برای بازیکن خراسان رضوی

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، عباس فروغی دبیر هیات تنیس روی میز خراسان رضوی در خبری اطلاع داد: محمد پرهام گلستانی بازیکن نوجوان این رشته ورزشی در پنجمین دوره فستیوال جهانی تنیس روی میز مجارستان در بخش استعدادیابی (هوپس) به مقام سوم دست یافت.

فروغی در ادامه این خبر اضافه کرد: گلستانی بازیکن ملی پوش تنیس روی میز خراسان رضوی در بخش انفرادی رده سنی ۱۳ سال و انفرادی، دوبل و تیمی کمتر از ۱۵ سال مسابقات مجارستان با مربیگری رمضانعلی محمودی گلستانی حضور داشت.

دبیر هیات تنیس روی میز خراسان رضوی همچنین ادامه داد: وی توانست در انفرادی زیر ۱۳ سال با نمایش بازی‌های عالی تکنیکی از مرحله گروهی به عنوان دوم گروه به جدول ۶۴ نفره اصلی صعود کند.

وی در ادامه تصریح کرد: گلستانی دور اول را با استراحت گذراند، در دور دوم حریف مجارستانی خود را شکست داد، در دور سوم با پیروزی مقابل حریف ازبکستانی به مرحله یک هشتم نهایی صعود کرد.

دبیر هیات تنیس روی میز خراسان رضوی همچنین افزود: در این مرحله نیز حریف قدرتمند سوئدی را از پیش رو برداشت، در مرحله نیمه نهایی مقابل حریفی از کشور مصر متوقف شد و به مقام سوم دست یافت.

فروغی در ادامه اظهار کرد: فستیوال جهانی جوانان مجارستان با حضور بیش از ۳۰۰ بازیکن از ۱۸ کشور دنیا و در پنج رده سنی ۱۱، ۱۳، ۱۵، ۱۷ و ۱۹ سال دختران و پسران در شهر گیور مجارستان برگزار شد.

وی یادآور شد: طرح هوپس تنیس روزی میز از طرح‌های گروه آموزش و توسعه فدراسیون جهانی است که در گوشه و کنار جهان پیگیری می‌شود و هدف اصلی از اجرای آن، استعدادیابی و آموزش به سنین پایه است.

فروغی در خاتمه این خبر خاطرنشان کرد و گفت: پنجمین دوره فستیوال جهانی تنیس روی میز در شهر گیور مجارستان از ۳۱ خرداد آغاز شد و تا پنجم تیر ادامه داشت.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه