English

رئیس پلیس امنیت عمومی استان خبر داد:

دستگیری ۱۴نفر از اراذل و اوباش در تبریز/ کشف ۲قبضه سلاح کمری و ۶۰تیر جنگی

رئیس پلیس امنیت عمومی استان آذربایجان شرقی از دستگیری 14نفر از اراذل و اوباش در تبریز خبر داد .

 دستگیری ۱۴نفر از اراذل و اوباش در تبریز/ کشف ۲قبضه سلاح کمری و ۶۰تیر جنگی

به گزارش خبرگزاری موج آذربایجان شرقی، محمدحسن پاشا اظهار داشت: در پی گزارشات واصله مردمی مبنی بر حضور تعدادی افراد لاابالی و اوباش در برخی از محلات تبریز که به عربده‌کشی، قمه‌کشی و ایجاد فضای ناامن، دزدی، شرب خمر علنی و به مردم حمله می کردند، دستگیری این افراد بصورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس امنیت عمومی قرار گرفت.

وی افزود: با انجام اقدامات فنی و تخصصی و هماهنگی با مقام قضایی محل اختفای این افراد با شگردهای خاص پلیسی و با پشتیبانی عملیات ماموران انتظامی و یگان امداد همزمان در چند عملیات ضربتی پلیسی دستگیر شدند.

این مقام انتظامی تصریح کرد:در بازرسی از محل اختفای متهمان دستگیر شده، ۲ قبضه سلاح کمری،۶۰ تیر جنگی تعداد۱۷ قبضه انواع سلاح سرد از قبیل خنجر، قمه و اقلام ممنوعه کشف شد.

پاشا با بیان اینکه متهمان دستگیر شده با قرار مناسب راهی زندان شدند، تاکید کرد: پلیس در خصوص امنیت و آرامش افراد جامعه با کسی تعارف و مماشات نداشته و با مخلان نظم و امنیت جامعه برخورد قانونی و سخت خواهد کرد. 

رئیس پلیس امنیت عمومی آذربایجان شرقی با تاکید بر اینکه امنیت خط قرمز پلیس است از شهروندان درخواست کرد، در صورت مشاهده هرگونه شرارت و ناامنی در اسرع وقت مراتب را از طریق شماره ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه