English

در مراسم معارفه فرماندار نوشهر رخ داد؛

دیوارکشی بلند استاندار مازندران برای رکن چهارم دموکراسی/ نماینده مجلس هم اجازه صحبت با استاندار نداشت+فیلم

تعدادی از خبرنگاران به نشانه اعتراض به برخوردهای ناشایست و عجیب، محل سالن برگزاری معارفه فرماندار نوشهر را ترک کنند و نماینده مجلس نیز با وزیر کشور تماس گرفت.

دیوارکشی بلند استاندار مازندران برای رکن چهارم دموکراسی/ نماینده مجلس هم  اجازه صحبت با استاندار نداشت+فیلم

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، مراسم تکریم و معارفه فرماندار شهرستان نوشهر در حالی با حضور استاندار  مازندران در محل سالن اجتماعات اداره بنادر و دریانوردی استان مازندران در نوشهر برگزار شد که با حاشیه‌های خاص و عجیبی رو به‌رو بوده است.

از آنجایی که یک استاندار به عنوان نماینده عالی دولتی استی که خود برخاسته از آرای ملت و مردم است، طبیعتاً انتظار می‌رود که مردم و رکن چهارم دموکراسی یعنی رسانه‌ها بتوانند با نماینده عالی دولت در سطح استان خود ارتباط صمیمی و راحتی داشته باشند اما این مهم در مراسم معارفه فرماندار شهرستان نوشهر برای رکن چهارم دموکراسی به گونه‌ دیگری رقم و خورد و سبب شگفتی و البته دلخوری شدید اهالی خبر و رسانه  را در پی داشت.

ماجرا از آن شروع شد که در همان ابتدای درب ورودی سالن اجتماعات اداره بنادر و دریانوردی استان مازندران در نوشهر یکی از بادیگاردهای آقای استاندار مازندران شروع به سؤال و جواب از رسانه‌هایی که برای پوشش خبری این مراسم آمده بودند می‌کنند در حالی که تاکنون چنین شرایطی در ادوار گذشته سابقه نداشته است و رسانه‌ها به راحتی می‌توانستند وارد سالن محل برگزاری مراسم شده و اقدام به پوشش آنلاین مراسم نمایند.

در مراسم معارفه فرماندار جدیدی شهرستان نوشهر در دولت سیزدهم، شرایط سالن برگزاری مراسم برای خبرنگاران به گونه‌ای رقم خورد که عرصه و فضا برای خبرنگاران به عنوان رکن چهارم دموکراسی از سوی بادیگاردهای آقای استاندار مازندران سخت و تنگ شده و حتی برای گرفتن عکس از مراسم و سخنرانان از آنها ممانعت به عمل می‌آمد و اهالی خبر و رسانه دچار مشکلاتی شده بودند.

این امر سبب شد تا تعدادی از خبرنگاران به نشانه اعتراض به برخوردهای ناشایست و عجیب، محل سالن برگزاری معارفه فرماندار نوشهر را ترک کنند.

نکته جالب اینجاست که حتی شخص نماینده مردم نوشهر، چالوس و کلاردشت در مجلس شورای اسلامی نیز برای گفتگو با استاندار دچار چالش شد و در کمال ناباوری اجازه گفتگوی راحت را نیافت و این امر سبب شد تا دکتر محسنی نماینده مردم در خانه ملت با شخص وزیر کشور تماس گرفته و مراتب اعتراض خود را از چنین فضای امنیتی عجیب که استاندار مازندران ایجاد کرده است، اعلام کند و خواهان برخورد با اینگونه رفتارهای استاندار مازندران شود.

در پایان این مراسم خبرنگاران معترض، در حالی که استاندار در راهروی سالن اجتماعات اداره کل بنادر و دریانوردی مازندران -  نوشهر به سمت درب خروجی بوده است به سمت وی رفتند و مراتب اعتراض شدید خود را به او اعلام داشتند، که البته استاندار مازندران نیز از خبرنگاران به جهت بروز چنین وضعیتی در مراسم معارفه فرماندار نوشهر عذرخواهی کرد و اهالی خبر و رسانه شهرستان نوشهر نیز ابراز امیدواری کردند که دیگر چنین اتفاقاتی رخ ندهد.

معلوم نیست امنیتی کردن مراسم معارفه یک فرماندار در آرام ترین شهر مازندران و ایجاد محدودیت شدید و برای رسانه ها و نماینده محبوب مردم شریف نوشهر، چالوس و کلاردشت در خانه ملت مفهومی دارد.

به گزارش موج؛ در مراسم تکریم و معارفه فرماندار جدید نوشهر، از زحمات چند ساله سعید یزدانی تقدیر به عمل آمد و رستم زرودی به عنوان فرماندار جدیدی نوشهر معارفه شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه