English

با پیگیری های استاندار هرمزگان؛

شرکت روی جان دوباره یافت

استاندار هرمزگان از راه اندازی و احیای شرکت روی بندرعباس که به دلیل مشکل تامین مواد اولیه از مدار تولید خارج شده بود خبرداد.

شرکت روی جان دوباره یافت

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، مهدی دوستی استاندار هرمزگان ظهرامروز در آئین راه اندازی و احیای شرکت روی بندرعباس گفت: این شرکت از ۲۸ اردیبهشت سال گذشته به دلیل مشکل تامین مواد اولیه از مدار تولید خارج شده بود.

وی با اشاره به تاکیدات رئیس جمهور بر فعال سازی واحد‌های تولیدی راکد افزود: اگر بخواهیم همین واحد را دوباره بسازیم قطعا سال ها زمان خواهد برد و هزینه‌های زیادی را باید صرف کرد.

دوستی تصریح کرد: در سفری که رئیس جمهور به استان هرمزگان داشتند با توجه به مسائلی که مطرح شد، مشکل تأمین مواد اولیه این مجموعه به دستور مستقیم ایشان حل شد و امروز شاهد راه‌اندازی مجدد آن هستیم که تعداد ۲۶۰ نفر اشتغال فعلی را به وجود آورده است.

استاندار هرمزگان در پایان با قدردانی از همت مجموعه کارکنان و مدیریت شرکت روی گفت: دولت با برنامه ریزی‌های دقیق به دنبال این است که با احصا‌ء و رفع مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتی  از تعطیلی  کارخانجات جلوگیری کند و تمام تلاش خود را نیز بر همین موضوع خواهیم گذاشت.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه