English

بسترسازی برای عرضه توانمندی مددجویان تحت پوشش نهادهای حمایتی

سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قم از بسترسازی برای عرضه توانمندی مددجویان تحت پوشش نهادهای حمایتی خبر داد.

بسترسازی برای عرضه توانمندی مددجویان تحت پوشش نهادهای حمایتی

به گزارش خبرگزای موج قم، حجت‌الاسلام سیداحمد طباطبایی‌نژاد با اشاره به اقدامات انجام‌گرفته سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قم در قالب برپایی نمایشگاه‌های مختلف از ابتدای سال جاری، اظهار داشت: رویکرد اجتماعی شهرداری قم از ابتدای امسال پررنگ‌تر شده و تاکنون در قالب چندین نمایشگاه مختلف، بخشی از توانمندی‌های افراد تحت پوشش نهادهای حمایتی فرصت ارائه محصولات خود را به دست آورده‌اند.

سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قم اضافه کرد: در مراکز فرهنگی در سطح محلات نیز زمینه لازم جهت عرضه توانمندی و تولیدات افراد تحت پوشش نهادهای حمایتی بیش از گذشته پررنگ‌تر شده است.

وی با اشاره به برگزاری دو نمایشگاه در خصوص عرضه محصولات و توانمندی افراد تحت پوشش نهادهای حمایتی، تصریح کرد: در سطح محلات همچنین هماهنگی‌های لازم با مساجد نیز جهت ایجاد بستر لازم برای عرضه محصولات و توانمندی‌های این افراد انجام‌گرفته است.

طباطبایی نژاد خاطرنشان کرد: با همکاری بین شهرداری و بهزیستی استان تلاش می‌شود تا مکان مشخصی جهت عرضه توانمندی و محصولات مددجویان نهادهای حمایتی دایر گردد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه