English

معاون اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران خبر داد:

اجرای عملیات خط کشی۴۸۰ کیلومتر از راه‌‌های ارتباطی مازندران

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌‌ای استان مازندران از خط کشی480 کیلومتر از راه‌های ارتباطی مازندران از ابتدای سال تا به امروز خبر داد.

اجرای عملیات خط کشی480 کیلومتر از راه‌‌های ارتباطی مازندران

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، اسماعیل فولادی با اعلام این خبر اظهار داشت: نهضت ایمن سازی جاده‌های مازندران در راه‌های اصلی، فرعی و روستایی با شتاب مضاعف در حال اجرا است.

وی ادامه داد: خط کشی راه ها که از مقرون به صرفه ترین نوع علائم ایمنی محسوب می گردند مستقیماً در دید راننده قرار گرفته و با وی یک حس نزدیک و متقابل برقرار می‌کنند.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مازندران یکی از اهداف اجرای خط‌شی در سطح محورها را تعیین محدودیت‌های حرکت برای هر یک از کاربران عنوان و خاطرنشان ساخت: محورهای ارتباطی هراز، کندوان، سوادکوه، کیاسر، حمزه کلا- خشرودپی، جواهرده،2هزار  و 3هزار تنکابن، ساری- جویبار، ساری-دریا، نور – چمستان، نیروگاه، بابل - بهنمیر، احمد چاله پی بابل، آمل - محمود آباد، محمود آباد – نور، کمربندی فریدونکنار و جاده قدیم بابل - آمل، ساری – سورک، جاده فرودگاه برخی از محورهایی بوده که عملیات خط‌کشِی در آنها صورت پذیرفت.

وی در ادامه به عملیات گسترده روکش آسفالت در سطح محورهای استان اشاره و افزود: با توجه به اجرای عملیات روکش آسفالت در سطح محورهای مواصلاتی، این اداره کل به منظور افزایش ایمنی محور، هدایت وسایل نقلیه، تفکیک باندهای رفت و برگشت در نقاط بدون جدا کننده وسط و کاهش میزان تصادفات و سوانح رانندگی، عملیات اجرای خط کشی محورهای مذکور را بلافاصله در دستور کار خود قرار می دهد.

گفتنی است مازندران دارای 10400 کیلومتر  راه اصلی، فرعی و روستایی است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه