English

جشنواره منطقه‌ای تئاتر معلولان در یزد برگزار می‌شود

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد در جلسه هماهنگی برگزاری پنجمین جشنواره منطقه‌ای تئاتر معلولین گفت: تعدد رویدادهای فرهنگی و هنری در استان از سیاست‌های مشخص اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی است که می‌تواند منجر به افزایش نشاط اجتماعی گردد.

جشنواره منطقه‌ای تئاتر معلولان در یزد برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری موج یزد، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد در جلسه هماهنگی برگزاری پنجمین جشنواره منطقه‌ای تئاتر معلولین گفت: تعدد رویدادهای فرهنگی و هنری در استان از سیاست‌های مشخص اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی است که می‌تواند منجر به افزایش نشاط اجتماعی گردد.

وی افزود: برگزاری جشنواره منطقه‌ای تئاتر معلولین فرصتی است تا توانایی‌های هنرمندان معلول ظهور و بروز یابد و تمام تلاش خودمان را می‌کنیم تا یزد میزبان خوبی برای این اتفاق هنری باشد.

ابهت، مدیرکل بهزیستی نیز گفت: ظرفیت‌های هنری قابل توجهی در بین افراد معلول وجود دارد و استان یزد نیز هنرمندان توانایی در این زمینه دارد که در رشته‌های مختلف فعالیت می‌کنند و توجه به فعالیت‌های هنری این افراد به تقویت روحیه اجتماعی آنها کمک می‌کند.

وی زمان برگزاری جشنواره را آذرماه اعلام کرد و گفت: هنرمندان استان‌های یزد، خراسان رضوی، خراسان جنوبی و سیستان و بلوچستان می‌توانند طبق شرایط فراخوان اعلام شده در جشنواره شرکت کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه