English

عزت الله ضرغامی:

گردشگری آبی در آبادان با ترویج سرمایه گذاری رونق می‌گیرد

وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گفت: گردشگری به ویژه گردشگری آبی با ترویج سرمایه گذاری در آبادان رونق خواهد گرفت.

گردشگری آبی در آبادان با ترویج سرمایه گذاری رونق می‌گیرد

به گزارش خبرگزاری موج خوزستان، عزت الله ضرغامی روز پنجشنبه در جمع خبرنگاران افزود: آبادان انواع مزیت‌های گردشگری خاصی را دارد و برای سلایق مختلف از ظرفیت‌های خدادادی برخوردار است.

وی ادامه داد: رودخانه بهمنشیر به شکل زیبا، پرآب، شیرین و همراه با نخلستان‌های فوق‌العاده با چینش زیبا و استثنایی، جاذبه طبیعی خاصی است.

وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گفت: متاسفانه به دلایل مختلف و بی توجهی‌ها در سال های گذشته، از ظرفیت رودخانه بهمنشیر برای گردشگری استفاده نشده است.

وی افزود: در زمینه گردشگری ورزشی می‌توان بازی‌های آبی همچون جت اسکی، جت بُت، قایقرانی و سایر رشته‌های آبی را در این منطقه توسعه داد.

ضرغامی اظهارداشت: باید با کمک نهادهای مختلف در راستای توسعه صنعت گردشگری آبی، سرمایه‌گذاری را در منطقه ترویج و آرام آرام این منطقه فوق‌العاده را با حفظ محیط زیست احیا کرد.

وی پرنده نگری از جمله فلامینگوهای ایتالیایی را یک ظرفیت بکر برای گردشگری آبادان دانست و افزود: مهاجرت فلامینگوها به این منطقه جذابیت خاصی دارد که می‌تواند زمینه توسعه گردشگری و جذب گردشگر را فراهم کند.

وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی صبح امروز پنجشنبه برای بازدید از ظرفیت‌های گردشگری آبادان وارد این شهرستان شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه