English

آماده‌باش کامل ناوگان حمل‌ونقل عمومی برای خدمات‌رسانی در اجتماع بزرگ یاوران مهدی(عج)

شهرداری قم در اطلاعیه‌ای از شهروندان و خانواده‌هایی که قصد شرکت در اجتماع بزرگ یاوران حضرت مهدی(عج) در مسجد مقدس جمکران را دارند، خواست تا به‌منظور کاهش بار ترافیکی در محدوده مسجد مقدس جمکران، با استفاده از ناوگان حمل‌ونقل عمومی در این تجمع حضور بهم رسانند.

آماده‌باش کامل ناوگان حمل‌ونقل عمومی برای خدمات‌رسانی در اجتماع بزرگ یاوران مهدی(عج)

به گزارش خبرگزاری موج قم، شهرداری قم در اطلاعیه‌ای از شهروندان و خانواده‌هایی که قصد شرکت در اجتماع بزرگ یاوران حضرت مهدی(عج) در مسجد مقدس جمکران را دارند، خواست تا به‌منظور کاهش بار ترافیکی در محدوده مسجد مقدس جمکران، با استفاده از ناوگان حمل‌ونقل عمومی در این تجمع حضور بهم رسانند.

بر اساس این اطلاعیه با برنامه‌ریزی‌های انجام شده و اتخاذ تدابیر ترافیکی لازم به‌منظور تسهیل در رفت‌وآمد شهروندان به مسجد مقدس جمکران برای حضور در اجتماع یاوران مهدوی و هم‌خوانی سرود سلام فرمانده و همزمانی آن با شب چهارشنبه و حضور نمازگزاران در این مسجد، ناوگان اتوبوسرانی و تاکسی‌رانی شهر قم نیز در مسیرهای رفت و برگشت با افزایش ظرفیت سرویس‌دهی ویژه خواهند داشت.

در این اطلاعیه تصریح شده است که ناوگان اتوبوس‌رانی فردا از ساعت ۱۴ از ایستگاه بلوار شهید منتظری به‌صورت مستقیم به درب شماره ۲ مسجد مقدس جمکران سرویس‌دهی خواهد داشت و در صورت ایجاد محدودیت‌های ترافیکی تداوم این سرویس‌دهی در مسیر بلوار پیامبراعظم(ص) انجام خواهد پذیرفت.

همچنین ناوگان تاکسی‌رانی قم نیز در مسیرها و خطوط رفت‌وبرگشت منتهی به مسجد مقدس جمکران سرویس‌دهی ویژه‌ای را برای شرکت‌کنندگان در این مراسم در دستور کار خواهند داشت.

آماده‌سازی پارکینگ‌های اطراف مسجد مقدس جمکران و ساماندهی پارک خودروها در این پارکینگ‌ها نیز از دیگر اقدامات در نظر گرفته شده برای تسهیل نمازگزاران مسجد مقدس جمکران و شرکت‌کنندگان در مراسم خواهد بود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه