English

مریم آزمون:

بانوان اردبیلی ظرفیت حضور در لیگ فوتبال کشور را دارند

سرمربی تیم ملی فوتبال بانوان بزرگسالان کشور گفت:اردبیل با استعدادهای خوبی که دارد ظرفیت حضور درلیگ کشور را دارد‌.

بانوان اردبیلی ظرفیت حضور در لیگ فوتبال کشور را دارند

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، مریم آزمون ، سرمربی تیم ملی فوتبال بانوان بزرگسالان کشور با اشاره به استعدادهای خوب فوتبال بانوان در اردبیل گفت: در این دو روز که استعدادیابی فوتبال دختران انجام شد بازیکنان خوب و توانمندی وجود داشتند.

وی افزود: بی شک با حضور تیم فوتبال بانوان اردبیل در لیگ های فوتبال کشور شاهد درخشش و افتخارآفرینی فوتبالیست های بانوی اردبیلی می شود.

سرمربی تیم ملی فوتبال بانوان بزرگسالان کشور می گوید: انتظار می رود با حمایت مسئولان و اسپانسر قوی زمینه حضور تیم فوتبال بانوان اردبیل در لیگ فراهم شود و اردبیل با استعدادهای خوبی که دارد ظرفیت حضور در لیگ کشور را دارد‌.

آزمون بیان کرد: اردبیل فوتبالیست های  نوجوان دختر با استعدادی دارد و حتی تعدادی از این فوتبالیست ها قابلیت بازی کردن در لیگ و تیم ملی را دارند.

وی گفت: یکی از نیازهای اساسی برای رشد و توسعه فوتبال بانوان اردبیل حضور یک تیم از این استان در لیگ کشور است تا این فوتبالیست ها رشد کنند و در آینده برای استان خود و کشور افتخار آفرینی کنند.

سرمربی تیم ملی فوتبال بانوان بزرگسالان کشور گفت: توجه ویژه هیات فوتبال استان اردبیل به استعداد یابی فوتبال دختران ارزشمند وقابل قدردانی است که طرح استعداد یابی دختران در اردبیل با استقبال علاقه مندان روبه روشد و به صورت منظم برگزار شد که تلاش و همت رئیس هیات فوتبال استان و نائب رئیس بانوان هیات فوتبال استان در این زمینه قابل قدردانی است.

آزمون می گوید: یکی از طرح های استعدادیابی بسیار خوبی که در کشور برگزار شد در اردبیل بود و بی شک فوتبال بانوان اردبیل حرف های زیادی هم برای گفتن داشته و دارد.

وی اظهار کرد: با حمایت علی دایی  اردبیل می تواند یک تیم فوتبال بانوان در لیگ کشور داشته باشد و انتظار می رود اسطوره فوتبال ایران برای حمایت از فوتبال بانوان اردبیل اهتمام ویژه داشته باشد.

سرمربی تیم ملی فوتبال بانوان بزرگسالان کشور گفت: علی دایی یکی از بزرگان فوتبال ایران و آسیا است و شخصیتی بی نظیر است و تقاضا داریم برای حمایت از تیم فوتبال بانوان اردبیل و حضور این تیم در لیگ حمایت های لازم را انجام دهد.

آزمون بیان کرد: بی شک علی دایی خودش هم برای رشد فوتبال بانوان اردبیل علاقه مند است و امیدواریم فوتبال بانوان اردبیل با حمایت علی دایی بتواند در لیگ حضور داشته باشد. ‌

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه