English

کوروش زارعی؛

برگزاری دومین جشنواره ملی تئاتر آسمان هشتم در روستای کردر رضوی میناب

مدیر مرکز هنرهای نمایشی حوزه هنری کشور گفت: دومین جشنواره ملی تئاتر آسمان هشتم نیز در روستای کردر رضوی برگزار می شود و هم‌اکنون درحال تولید محتوا در این عرصه هستیم.

برگزاری دومین جشنواره ملی تئاتر آسمان هشتم در روستای کردر رضوی میناب

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، کورش زارعی مدیر مرکز هنرهای نمایشی حوزه هنری کشور در آئین پایانی شانزدهمین جشنواره فرهنگی، هنری و ورزشی آسمان هشتم در حسینیه امام رضا(ع) روستای کردر رضوی اظهارداشت: مردم میناب و اهالی روستای کردر مردمی نجیب و هنر دوست هستند که به خوبی با فرآیند امور فرهنگی و هنری آشنایی دارند.
وی با اشاره به اینکه همکاری حوزه هنری و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان هرمزگان در برنامه های فرهنگی جای تقدیر دارد افزود: به‌زودی ویژه برنامه تلویزیونی با هدف کشف استعدادها در حوزه سرود انقلابی با همکاری سازمان هنری اوج و شبکه دو سیما به روی آنتن خواهد رفت.
زارعی با بیان اینکه این برنامه که در قالب یک مسابقه پخش خواهد شد افزود: تمرکز این برنامه بر روی گروه های سرود مساجد روستایی خواهد بود و درحال حاضر برخی از اقدامات این حرکت آغاز شده است؛ کارشناسان این برنامه در حال ارتباط گیری با گروه های سرود به ویژه گروه های سرود مساجد روستایی سراسر کشور هستند.
مدیر مرکز هنرهای نمایشی حوزه هنری کشور عنوان کرد: پس از دریافت نمونه آثار گروه ها و بررسی و پایش آن ها توسط کارشناسان، گروه ها مجوز حضور در بخش مسابقه این برنامه تلوزیونی را دریافت خواهند کرد.
وی در پایان با بیان اینکه این کار در حقیقت با هدف کشف استعدادهای جدید در بخش ترکیب سرود و تئاتر است خاطرنشان کرد: شهرستان میناب و روستای کردر میتواند در این برنامه تلوزیونی خوش بدرخشد.​

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه