English

سرهنگ سیدعلی اصغر حسینی:

دستگیری سه متهم حفاری غیر مجاز اشیاء عتیقه در نیشابور

جانشین فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور بیان کرد: ماموران پاسگاه انتظامی عبدالله گیو، خودرو وانت نیسان متهمان را شناسایی و این خودرو را متوقف و متهمان را دستگیر کردند.

دستگیری سه متهم حفاری غیر مجاز اشیاء عتیقه در نیشابور

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، سرهنگ سیدعلی اصغر حسینی جانشین فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور در خبری اعلام کرد: در پی کسب خبری مبنی بر این دستگیری متهمان حفاری غیرمجاز در نیشابورکه افرادی در زمینه خرید و فروش اشیاء عتیقه و حفاری غیرمجاز در بخش سرولایت شهرستان نیشابور فعالیت می کنند، پیگیری موضوع در دستور کار ماموران پاسگاه انتظامی عبدالله گیو بخش سرولایت قرار گرفت.

سرهنگ حسینی مجد در ادامه این خبر افزود: ماموران پاسگاه انتظامی عبدالله گیو با اشراف اطلاعاتی خودرو وانت نیسان متهمان را شناسایی و این خودرو را با علایم هشداردهنده متوقف و در بازرسی از آن یک دستگاه گنج یاب به همراه تعدادی از وسایل حفاری غیرمجاز و ۸ قطعه ظرف و کاسه عتیقه کشف کردند.

جانشین فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور تصریح کرد: در زمینه این حفاری غیر مجاز سه متهم دستگیر شدند و برابر اظهارنظر کارشناسان اداره میراث فرهنگی این ظروف سفالی عتیقه می باشد.

وی همچنین در ادامه متذکر شد: متهمان پس از تشکیل پرونده مقدماتی به همراه اشیاء و وسایل کشف شده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

سرهنگ حسینی مجد با تشکر از همکاری و تعامل شهروندان با پلیس تاکید کرد: شماره تلفن مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ به صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی به تماس های انتظامی شهروندان است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه