English

حجت‌الاسلام محسنی اژه‌ای:

مسوولان باید نسبت به تحقق شعارهای داده اهتمام داشته باشند

رییس قوه قضاییه گفت: مسوولان باید نسبت به تحقق شعارهای داده اهتمام داشته باشند.

مسوولان باید نسبت به تحقق شعارهای داده اهتمام داشته باشند

به گزارش خبرگزاری موج، حجت الاسلام و المسلمین غلامحسین محسنی اژه‌ای روز پنجشنبه در دیدار با شماری از تولیدکنندگان کارآفرینان و شرکت های دانش بنیان استان قم، با بیان اینکه تولید مساله مهم کشور است، افزود: اولویت رونق و جهش تولید در کشور بیشتر از سایر مسائل است و معضلات این بخش بدون همراهی همه دستگاه‌های متولی امکان‌پذیر نیست.

وی ادامه داد: مشکلات تولید در کشور صرفا زمانی حل می شود که دولت، قوه قضاییه و بخش خصوصی در کنار یک دیگر نسبت به تدبیر امور همدلی و همکاری کنند.

رییس قوه قضاییه با تاکید بر اینکه مسوولان باید نسبت به تحقق شعارهای داده اهتمام داشته باشند؛ گفت: باید کار کنیم تا شعور از شعار سبقت بگیرد چرا که رجزخوانی خالی کاری به پیش نمی برد و در کنار رجز باید در میدان عمل نیز گام های عملیاتی برداشته شود.

محسنی اژه ای تصریح کرد: یکی از ابزارهای مورد نیاز جهت تحقق اهداف تعیین شده، قوی ترکردن اراده فردی، تدبیر امور و احصای مشکلات گذشته و پیش بینی معضلات و چالش های حال و آینده است.

وی با تاکید بر اینکه دولت باید هدایت گر، سیاست گذار و تنظیم کننده امور باشد و کار در دست بخش خصوصی قرار بگیرد، ادامه داد: برخی از افراد در مقام سخن این مطالب را بیان می کنند ولی در عرصه عمل اهتمام چندانی به آن ندارند؛ وقتی قرار است کار به دست مردم سپرده شود نباید عرصه های اثرگذاری آنها قفل و محدود شود.

وی اضافه کرد: سازمان بازرسی کشور باید نسبت به حسن اجرای قانون در حمایت از بخش خصوصی نظارت جدی داشته باشد و موارد تخطی را گزارش دهد.

رییس قوه قضاییه با اشاره به انتقاد تولیدکنندگان از پیچیدگی های کار اداری در قوه قضاییه، گفت: فرآیند واردات و صادرات کالا، نقدینگی، بانک مرکزی و گمرک از مباحثی است که قوه قضاییه برای تسهیل روند اداری در راستای بهبود فضای تولید در آن ورود جدی کرده است.

تحریم و ضعف مدیریت عامل مشکلات امروز است

محسنی اژه ای با بیان اینکه مشکلات کنونی حاکم بر کشور که بخشی از آن ناشی از تحریم و بخشی نیز بخاطر ضعف در مدیریت ها نشات گرفته است، گفت: مسوولان عالی نظام آمادگی ذهنی لازم را جهت ایجاد تحول در عرصه های مختلف دارند و در برخی از بخش ها مقدمات اقدامات تحولی نیز آغاز شده است.

وی در ادامه با قدردانی از بازدیدهای میدانی استاندار قم از واحدهای تولیدی و صنعتی، تصریح کرد: برکت این قبیل کارها بسیار زیاد است و موجب جلب رضایت الهی و حل مشکلات مردم می شود؛ از استاندار قم درخواست می شود این روال پسندیده را ادامه دهد.

رییس قوه قضاییه اضافه کرد: مسوولان قضایی در سطح ملی و استان قم در کنار پیگیری مسائل کلان تولید، نسبت به حل معضلات و مسائل جزئی تولیدکنندگان نیز اهتمام داشته باشند.

رییس دستگاه قضا امروز در جریان هفتمین سفر استانی خود وارد استان قم شد؛ در این سفر سایر مسئولان عالی قضایی رییس قوه قضاییه را همراهی می‌کنند، هر کدام به نقاط مختلف این استان خواهند رفت تا ضمن دیدار مستقیم و بدون واسطه با مردم، از نزدیک با مشکلات آنها آشنا شوند و برای برطرف کردن مسائل قضایی و سایر مشکلات آنها در حد مقدورات، اقدامات مقتضی را ترتیب دهند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه