English

حجت الاسلام مشکاتی خبرداد؛

ارائه ۷۵ خدمت پژوهشی طی سال گذشته در موزه فاطمی

رئیس اداره موزه فاطمی با بیان اینکه در یک سال گذشته 75 مورد خدمات پژوهشی از سوی موزه فاطمی به متقاضیان ارائه شده است، گفت: این خدمات شامل ارائه مشاوره علمی، ارائه منابع مطالعاتی، تهیه و ارسال تصاویر و شناسنامه آثار و اشتراک گذاری آخرین داشته ها و دانسته های موزه نسبت به اشیاء و آثار موجود در موزه است.

ارائه ۷۵ خدمت پژوهشی طی سال گذشته در موزه فاطمی

به گزارش خبرگزاری موج قم، حجت الاسلام محمدباقر مشکاتی در گفت‌وگویی اظهار کرد: در یک سال گذشته ۷۵ مورد خدمات پژوهشی از سوی موزه فاطمی به متقاضیان ارائه شده است.

وی افزود: این خدمات شامل ارائه مشاوره علمی، ارائه منابع مطالعاتی، تهیه و ارسال تصاویر و شناسنامه آثار و اشتراک گذاری آخرین داشته ها و دانسته های موزه نسبت به اشیاء و آثار موجود در موزه است.

رئیس اداره موزه فاطمی ادامه داد: دانشجویان سطوح کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری، از سراسر کشور برای تکمیل یا تدوین مقاله، پایان‌نامه و کتاب از منابع مطالعاتی و پژوهشی موزه فاطمی بهره‌مند می‌شوند.

وی تصریح کرد: بیشتر متقاضیان خدمات پژوهشی موزه از دانشجویان یا دانش آموختگان رشته های مرتبط با موزه و موزه داری، تاریخ، هنر و معماری، مرمت آثار، گردشگری، میراث فرهنگی، باستان شناسی و برخی حوزه‌های میان رشته‌ای و فرهنگی هستند.

مشکاتی با بیان اینکه متقاضیان با ارائه معرفی نامه از نهاد علمی و آموزشی و درخواست کتبی خود از این خدمات ویژه موزه برخوردار می شوند، گفت: ما در سال گذشته با وجود فراهم نبودن برخی زیرساخت های فنی و کمبودها سعی داشتیم در حد مقدور مساعدت و همکاری مطلوب و رضایت بخشی داشته باشیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه