English

لزوم تسهیل شرایط حضور سرمایه گذاران در خوزستان

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خوزستان گفت: شرایط حضور سرمایه گذاران در این استان باید توسط دستگاه های مختلف تسهیل شود چراکه این مهم موجب تقویت انگیزه بخش خصوصی برای فعالیت در این استان خواهد شد.

لزوم تسهیل شرایط حضور سرمایه گذاران در خوزستان

به گزارش خبرگزاری موج خوزستان، آقا رضا فتوحی روز پنجشنبه در نشست با صنعتگران خوزستان با حضور معاون هماهنگی و محیط کسب و کار وزیر صنعت، معدن و تجارت در شهرک صنعتی شماره چهار اهواز بیان کرد: به همین منظور ضرورت دارد کارگروه ویژه ای با همکاری ملی و استانی تشکیل شود تا روند کار و خدمات رسانی به بخش تولید را به صورت مستمر بررسی کند.

وی افزود: تصمیمات برخی کارشناسان و رده های میانی ادارات، مانع رونق کسب و کار تولید کنندگان می شود که در یک نمونه از این موارد، تعرفه ای برای کارخانه فولاد استان در نظر گرفته و ضرر بسیاری به این واحد وارد شد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خوزستان همچنین با تاکید بر ایجاد زیرساخت شهرک های صنعتی گفت: حذف تعرفه واردات ماشین آلات صنایع کوچک و بزرگ از دیگر درخواست‌هایی است که تحقق آن، کمک بسیاری به بخش تولید خواهد کرد.

فتوحی با اشاره به اینکه در تمام دنیا تامین برق واحدهای تولیدی و صنایع بسیار مهم است اظهار داشت: بانک ها یکی دیگر از بخش هایی هستند که باید همکاری کنند تا سرمایه در گردش صنایع پرداخت شود.

نماینده مردم اهواز، باوی، کارون و حمیدیه نیز در این جلسه گفت: طبق فرمایشات مقام معظم رهبری، تولید بر پایه اقدامات دانش بنیان، باید انجام شود.

مجتبی یوسفی بیان کرد: به دلیل تورم روزانه در تولید و هزینه سوء مدیریت دولت های قبل که باید ۲۵ هزار مگاوات به تولید برق کشور اضافه می کردند، این مهم انجام نگرفت و این کمبود موجب قطعی برق مردم و صنعتگران می شود.

وی با بیان اینکه در ابتدا ۳۰ هزار میلیارد ریال برای کمک به تامین سرمایه در گردش صنایع کوچک در نظر گرفته شد افزود: این‌مبلغ به ۹۰ هزار میلیارد افزایش یافته و تلاش برای ارتقای آن به ۱۲۰هزار میلیارد ریال در حال انجام است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی