English

معاون حقوقی و امور مجلس وزارت آموزش و پرورش:

عملکرد و نگرش اعضای هیأت بدوی تأثیر بسزایی در پیشرفت و تعالی دستگاه تعلیم و تربیت دارد

معاون حقوقی و امور مجلس وزارت آموزش و پرورش گفت: عملکرد و نگرش اعضای هیأت بدوی تأثیر بسزایی در پیشرفت و تعالی دستگاه تعلیم و تربیت دارد.

عملکرد و نگرش اعضای هیأت بدوی تأثیر بسزایی در پیشرفت و تعالی دستگاه تعلیم و تربیت دارد

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، قاسم احمدی لاشکی در دوره آموزشی ارتقای سلامت اداری اعضای هیأت بدوی رسیدگی به تخلفات اداری قطب 2 کشور‌ که در رامسر برگزار شد، اظهار داشت: عملکرد و نگرش اعضای هیأت بدوی تأثیر بسزایی در پیشرفت و تعالی دستگاه تعلیم و تربیت دارد از این رو برگزاری جلسات کارگاهی برای اعضای این هیأت می‌تواند منجر به اتفاقات بسیار خوبی در این حوزه شود.

وی با بیان اینکه حفظ جایگاه و شأنیت معلم در هر شرایطی ضروری است، ادامه داد: با توجه به مقام معلم به عنوان یک انسان در جامعه کار سختی در هیأت بدوی انجام می‌شود و شایسته است در چنین فضایی یک ‌⁩کارگروه جهت بررسی پرونده‌های خاص به منظور صدور رأی‌‌های دقیق‌تر تشکیل شود.

معاون حقوقی و امور مجلس وزارت آموزش و پرورش با تأکید بر این امر که نقض قوانین و مقررات باید با وضع قوانین جدید حل شود، افزود: جهل به قانون ایراد بزرگی می‌باشد که شایسته است در کلاس‌های آموزشی این مشکل مرتفع شود.

وی بیان داشت: چشم‌انداز ما این است که دستگاه آموزش و پرورش در متعادل‌ترین و بی‌حاشیه‌ترین وضع ممکن قرار گیرد زیرا عملکرد آموزش و پرورش در جامعه مورد توجه همگان است.

معاون حقوقی و امور مجلس وزارت آموزش و پرورش تأکید کرد: فرهنگ‌سازی و آموزش باید به حدی پیشرفت داشته باشد تا با آگاهی به قانون هیچ پرونده‌ای تشکیل نشود که برای نیل به این هدف نیازمند نیرو متخصص و متعهد هستیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه