English

سرپرست فرمانداری یزد خبر داد:

افتتاح و بازگشایی مجدد کتابخانه های شهید بابایی زارچ و شهدای شاهدیه

سرپرست فرمانداری یزد گفت: امیدواریم تا عید غدیر و یا هفته دولت شاهد افتتاح کتابخانه شهید دانش آموز شهید بابایی در زارچ و بازگشایی کتابخانه شهدای شاهدیه باشیم.

افتتاح و بازگشایی مجدد کتابخانه های شهید بابایی زارچ و شهدای شاهدیه

به گزارش خبرگزاری موج یزد، جلسه مشترک انجمن کتابخانه های عمومی شهرستان یزد با حضور سرپرست فرمانداری یزد، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری و مدیر کل کتابخانه های عمومی استان، شهرداران و بخشداران حمیدیا، زارچ و شاهدیه و سایر اعضای حقیقی و حقوقی انجمن های کتابخانه های عمومی شهرستان یزد برگزار شد.

 

سید محمدرضا مدرسی سرپرست فرمانداری یزد در جلسه مشترک انجمن‌های کتابخانه‌های عمومی شهرستان که در تالار ولایت فرمانداری برگزار شد، تصریح کرد: همه باید تلاش کنیم تا با استفاده از ظرفیت های موجود ازجمله ظرفیت خیرین محترم پروزه های عمرانی و برنامه های فرهنگی حوزه کتاب و کتابخوانی به سرانجام برسد و ما نیز در مجموعه فرمانداری در مباحث مربوط به هماهنگی سایر دستگاهها و نیز اختصاص بودجه های مناسب در بخش تملک و دارایی تمام تلاش خود را به کار خواهیم گرفت.

سید محمدرضا مدرسی با اشاره به زیرساخت‌های کتاب و کتابخوانی در یزد از مدیر کل کتابخانه های عمومی استان یزد و همکاران وی به خاطر تلاش های گسترده جهت اعتلای فرهنگ کتاب و کتابخوانی تقدیر کرد و گفت: همه سعی و تلاش شما و مجموعه دستگاههای فرهنگی شهرستان باید برای افزایش سرانه  مطالعه مردم باشد.

وی همچنین خواستار برگزاری منظم جلسات انجمن با حضور همه اعضای حقیقی و حقوقی انجمن و پیگیری و اجرایی کردن مصوبات جلسات شد و ابراز امیدواری کرد تا عید غدیر و یا هفته دولت شاهد افتتاح کتابخانه شهید دانش آموز شهید بابایی در زارچ و بازگشایی کتابخانه شهدای شاهدیه باشیم.

شایان ذکر است در پایان این جلسه احکام ریاست انجمن کتابخانه های عمومی زارچ و نیز بخش مرکزی یزد توسط فرماندار به مرتضی زیباییان بخشدار زارچ و محمد صادق ابوالقاسمی بخشدار بخش مرکزی اعطا شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه