English

سرهنگ احمد روحی:

کاهش ۸۹ درصدی حریق اراضی منابع طبیعی در خراسان رضوی

فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی و آبخیزداری خراسان رضوی بیان کرد: از ابتدای امسال تاکنون باتوجه به بارندگی مناسب، هیچ‌گونه حریقی در کل استان رخ نداده است.

کاهش ۸۹ درصدی حریق اراضی منابع طبیعی در خراسان رضوی

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، سرهنگ احمد روحی فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی و آبخیزداری خراسان رضوی در خبری اعلام کرد: در سال ۱۴۰۰، ۱۸ مورد حریق در ۴۴ هکتار از اراضی منابع طبیعی خراسان رضوی رخ داد که نسبت به سال ۹۹ کاهش ۸۹ درصدی را نشان می‌دهد.

سرهنگ روحی این خبر را در حاشیه برگزاری مانور اطفای حریق شهرستان‌های منطقه یک خراسان رضوی در منطقه زوباران شهرستان قوچان اظهار کرد و ادامه داد: از ابتدای امسال تاکنون باتوجه به بارندگی مناسب، هیچ‌گونه حریقی در کل استان رخ نداده است.

فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی و آبخیزداری خراسان رضوی اضافه کرد: با توجه به اینکه براساس پیش‌بینی‌ها احتمال بروز حریق از تیرماه وجود دارد، این مانور آموزشی برگزار شد تا بین نیرو‌های منابع طبیعی با سایر نیرو‌های امدادی همچون هلال احمر و آتش‌نشانی در سطح شهرستان‌ها آمادگی و هماهنگی لازم برقرار شود.

وی همچنین در ادامه با اشاره به برگزاری مرحله نخست این مانور در ۲۱ اردیبهشت امسال به مرکزیت شهرستان نیشابور تصریح کرد: این مانور با حضور شهرستان‌های غربی استان نظیر نیشابور، سبزوار، جوین، جغتای و... برگزار و با استقبال خوبی مواجه شد.

سرهنگ روحی در خاتمه متذکر شد: در مرحله دوم این مانور هم که امروز با حضور شهرستان‌های شمالی استان به مرکزیت قوچان در حال برگزاری است، تلاش شده آمادگی نیرو‌ها هرچه سریع‌تر، بهتر و بیشتر شود تا بتوانیم در اراضی ملی با آمادگی حضور پیدا کنیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه