English

رئیس کل دادگستری مازندران:

نقش بازدیدهای مستمر در شناسایی عملکرد فردی کارکنان و عملکرد مدیریتی حوزه های قضایی بسیار مهم است

رئیس کل دادگستری مازندران در چهارمین نشست شورای برنامه ریزی دادگستری استان بر انجام برنامه ها رویکردهای دادگستری استان وتقویت بازدید ها و بازرسی ها جهت نظارت بهتر بر امور کارکنان و مدیران تأکید کرد.

نقش بازدیدهای مستمر در شناسایی عملکرد فردی کارکنان و عملکرد مدیریتی حوزه های قضایی بسیار مهم است

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، حجت الاسلام والمسلمین محمد صادق اکبری ارتقاء شاخص های خدمت رسانی از جمله تکریم ارباب رجوع، کاهش زمان رسیدگی ها و شناسایی نقاط ضعف و قوت مجموعه قضایی را مورد توجه قرار داد و اظهار داشت: مردم توقع دارند رسیدگی ها با دقت و سرعت انجام شود در این خصوص باید پرونده های مهم و کثیرالشاکی در اولویت قرار بگیرند تا اطاله دادرسی موجب نارضایتی مردم نشود.

وی ادامه داد: دستگاه قضایی به واسطه مأموریت مهم خود یعنی احقاق حق و اجرای عدالت از جایگاه ویژه ای برخوردار است برای اجرای عدالت و احقاق حق مردم باید سند تحول قضایی و راهبردها، اولویت‌های 15 گانه دستگاه قضایی مرحله به مرحله و جزء به جزء با کمک همکاران قضایی و اداری اجرایی شود.

شایان ذکر است چهارمین نشست شورای برنامه‌ریزی دادگستری مازندران با حضور کلیه اعضا و به ریاست رئیس کل دادگستری استان برگزار شد و در این جلسه پیرامون محورهای مهم برنامه های دادگستری استان و برنامه های هفته قوه قضائیه مباحث کارشناسی مختلفی مطرح شد و پس از پیگیری مصوبات نشست‌های قبل،‌ حسب مورد تصمیمات مقتضی اتخاذ شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه