English

اسماعیل نورصالحی؛

جوانی جمعیت در گیلان را نجات دهیم/ رشد جمعیت در گیلان بحرانیست

سرپرست معاونت بهداشتی دانشگاه عدوم پزشکی گیلان در جلسه کمیته بهداشت" قرارگاه تعالی سلامت و جوانی جمعیت " گفت: افزایش جمعیت برای کشور و استان گیلان، یک امر حیاتی است و همه باید در هر جایگاهی که هستند نسبت به این امر احساس مسئولیت کرده و اقدامات لازم را اجرایی کنند.

جوانی جمعیت در گیلان را نجات دهیم/ رشد جمعیت در گیلان بحرانیست

به گزارش خبرگزاری موج گیلان، اسماعیل نورصالحی صبح امروز در نشست خبری با خبرنگاران اظهار کرد: مطمئنا با شرایط بحرانی که کشور و استان در حوزه جمعیت با آن مواجه است، نخستین اقدام تغییر باورهای پیشین و نهادینه کردن باورهای جدید است.

سرپرست معاونت بهداشتی دانشگاه با اشاره به اینکه وظایف حوزه بهداشت دانشگاه علوم پزشکی گیلان در اجرای قوانین جوانی جمعیت گسترده و مهم است ، گفت: مطمئنا بخش سنگینی از اجرای تحقق قانون جوانی جمعیت بر دوش کارکنان حوزه بهداشت است که باید با هم افزایی ، تلاش گسترده و خستگی ناپذیر برای اجرای این قانون از همه ظرفیت ها بهره برد.

نورصالحی یادآور شد : افزایش جمعیت برای کشور و استان گیلان، یک امر حیاتی است و همه باید در هر جایگاهی که هستند نسبت به این امر احساس مسئولیت کرده و اقدامات لازم را اجرایی کنند.

در ادامه این جلسه، بندهای ۱۶ گانه وظایف حوزه بهداشت دانشگاه علوم پزشکی گیلان در اجرای قانون جوانی جمعیت بازخوانی و همچنین، راهکارهای پیشنهادی برای تحقق آنها تدوین شد.

همچنین مقرر شد سایر کمیته های قرارگاه تعالی سلامت و جوانی جمعیت، برنامه عملیاتی سه ماهه خود را در تحقق وظایف محوله تنظیم کرده و هر ماه به صورت گزارش عملکرد به دبیرخانه قرارگاه ارایه نمایند.

لازم به ذکر است؛ قرارگاه تعالی سلامت و جوانی جمعیت شامل هفت کمیته می باشد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه