English

کمتر از ۷۲ساعت پس از وقوع قتل؛

شناسایی و دستگیری قاتل متواری در هرمزگان

با تلاش همه جانبه کارآگاهان پلیس آگاهی بندرلنگه قاتل ناشناس و متواری در کمتر از 72ساعت پس از ارتکاب قتل شناسایی و دستگیر شد.

شناسایی و دستگیری قاتل متواری در هرمزگان

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، سردار غلامرضا جعفری فرمانده انتظامی استان هرمزگان در تشریح جزئیات این خبر گفت: در پی پیدایش یک جسد مجهول الهویه در سواحل بندرکنگ در بندرلنگه و انتشار فیلمی با همین مضمون در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی، ظن پلیس مبنی بر مرگ مشکوک قوی و رسیدگی به موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: باحضور ماموران پلیس آگاهی در صحنه در تحقیقات اولیه مشخص شد که جسد مربوط به خانم جوانی حدود 22 ساله است که پس از خفگی توسط افرادی به دریا انداخته شده است.

سردار جعفری اظهار داشت: کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان با به کارگیری روش های نوین کشف جرم و تلاش همه جانبه قاتل را در کمتر از 72ساعت پس از وقوع قتل شناسایی و با هماهنگی قضائی در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه در مخفیگاهش دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی هرمزگان با بیان اینکه علت و انگیزه قتل در دست بررسی است،خاطر نشان کرد: قاتل دستگیر شده ضمن اعتراف به جرم ارتکابی با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی و با صدور قرار مناسب روانه زندان شد و تلاش پلیس برای بررسی زوایای پنهان این جنایت ادامه دارد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه