English

با حضور معاون وزیر راه:

کلنگ ساخت ۵ هزار واحد نهضت ملی مسکن در ایلام به زمین زده شد

عملیات کلنگ زنی احداث پنج هزار واحد نهضت ملی مسکن با حضور معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن و جمعی از مسوولان استانی در شهر ایلام آغاز شد.

کلنگ ساخت ۵ هزار واحد نهضت ملی مسکن در ایلام به زمین زده شد

به گزارش خبرگزاری موج ایلام، عبدالله بهادری اظهار داشت: عملیات احداث این تعداد واحد شامل واقع در بلوار دانشجو شهر ایلام با مساحت چهار هزار و ۶۹۹‌ متر مربع و زیربنای ۲۱ هزار و ۲۰۰ متر مربع در ۹ طبقه احداث خواهد شد و طبق زمان بندی که برای این پروژه در نظر گرفته شده یک مقطع ۲ ساله است که تا سال ۱۴۰۳ طرح ملی مسکن در شهر ایلام تحویل داده خواهد شد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام در این آیین گفت: تاکنون سه هزار و ۴۳۲ نفر از متقاضیان طرح مسکن ‌ملی در استان آورده خود را به‌طور کامل واریز کرده‌اند.

وی از افزایش احداث این طرح ها با توجه به اضافه شدن تعداد واجدین شرایط خبر داد و افزود: هدف از طرح نهضت ملی مسکن ساماندهی بازار مسکن و اجاره بها و خانه دار شدن اقشار مختلف جامعه است که برای تحقق این هدف ضمن تسریع اجرای پروژه ها، رعایت نکات فنی و کیفیت نیز با دقت زیر نظر ناظرین قرار دارد.

وی تاکید کرد: در صورت مشاهده عدم رعایت نکات فنی در احداث هر یک از پروژه های نهضت ملی مسکن که باعث کم شدن استحکام بنا و کیفیت ساختمان می شود، بلافاصله پروژه تعطیل و حتی تخریب خواهد شد، چرا که حفظ جان و مال مردم را اولویت احداث هر پروژه ای می دانیم.

مدیرکل راه و شهرسازی ایلام واگذاری زمین به قیمت بسیار کم و در اقساط بلندمدت ، بهره مندی از تخفیفات پروانه ساختمانی و خدمات نظام مهندسی و تسهیلات بلندمدت بانکی را از جمله مزایای طرح نهضت ملی مسکن دانست و یادآور شد: هیچ کارگزاری در این طرح به دنبال کسب سود نیست و واحدهای مسکونی به قیمت تمام شده که تلفیقی از سهم آورده متقاضی و تسهیلات بانکی است، احداث می شوند.

بهادری تاکید کرد: شرط واگذاری زمین و تخصیص پروژه به متقاضیان پرداخت سهم آورده اولیه ۴۰ میلیون تومانی است که تاکنون ۲ هزار و ۴۳۲ مورد از متقاضیان با توجه به پیام دریافتی نسبت به واریز وجه اولیه و بیشتر (سهم آورده دوم) اقدام کرده اند.

وی اضافه کرد: در این راستا تاکنون پروژه برای ۲ هزار و ۳۵۰ مورد تعریف شده است و با توجه به افزایش روزانه این افراد به زودی برای همه کسانی که آورده اولیه را پرداخت نمایند، پروژه نهضت ملی مسکن تعریف خواهد شد.

مدیرکل راه و شهرسازی ایلام برآورد اولیه برای احداث واحدهای مسکن ملی در استان را ۱۲ هزار متر مربع بیان کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه