English

امین خوش قامت:

پرداخت تسهیلات صندوق کارآفرینی به ۶۶۰ متقاضی در خراسان رضوی

مدیر صندوق کارآفرینی امید خراسان رضوی بیان کرد: اعتبارات امسال صندوق کارآفرینی امید خراسان رضوی برای پرداخت تسهیلات، ۲ هزار و ۹۰۰ میلیارد ریال است.

پرداخت تسهیلات  صندوق کارآفرینی به ۶۶۰ متقاضی در خراسان رضوی

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، امین خوش قامت مدیر صندوق کارآفرینی امید خراسان رضوی در خبری عنوان کرد: از ابتداری امسال تا کنون ۸۳۰ میلیارد ریال تسهیلات به ۶۶۰ متقاضی پرداخت شده است.

خوش قامت در ادامه اضافه کرد: ۹۶.۳۸ درصد از این پرداختی‌های این صندوق به میزان ۸۰۰ میلیارد ریال مربوط به ۵۶۴ متقاضی در حوزه تولید و اشتغال بوده است و اعتبارات امسال صندوق کارآفرینی امید خراسان رضوی برای پرداخت تسهیلات، ۲ هزار و ۹۰۰ میلیارد ریال است.

مدیر صندوق کارآفرینی امید خراسان رضوی تصریح کرد: سال ۱۴۰۰ تعداد سه هزار و ۶۰۰ نفر در این استان متقاضی دریافت وام از این صندوق به میزان هزار و ۷۰۰ میلیارد ریال بودند که هزار و ۵۳۳ میلیارد ریال تسهیلات به سه هزار و ۳۰۳ متقاضی پرداخت شد.

وی همچنین متذکر شد: ۸۹ درصد این تسهیلات در سال گذشته در حوزه تولید و اشتغال بوده و برای ۲ هزار و ۲۲۳ طرح اشتغال تسهیلات پرداخت شده است و متقاضیان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت www.karafariniomid.ir مراجعه کنند.

مدیر صندوق کارآفرینی امید خراسان رضوی یادآور شد: سال گذشته ۵۲۳ میلیارد ریال از محل بازگشت اقساط تسهیلات وصول گشته است و معادل سه درصد از پرداختی‌های سال ۱۴۰۰ دارای بدهی جاری بوده که در روند اقدامات اداری قرار گرفته‌ است.

خوش قامت خاطرنشان کرد: پرداخت تسهیلات اشتغال از منابع تبصره ۱۸ بودجه سال ۱۴۰۰ و در راستای حمایت از طرح‌ها و پروژه‌های حوزه تولید و اشتغال پرداخت می‌شود و داشتن طرح کسب و کار، مدرک مهارتی یا تحصیلی مرتبط از جمله شرایط دریافت وام از صندوق کارآفرینی امید است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه