English

رئیس ستاد سفر رئیس جمهور به اصفهان خبر داد؛

برگزاری ۱۳ برنامه در سفر رئیس جمهور به اصفهان

رئیس ستاد سفر رئیس جمهور به استان اصفهان از برگزاری ۱۳ برنامه در سفر آیت الله رئیسی به اصفهان خبر داد.

برگزاری ۱۳ برنامه در سفر رئیس جمهور به اصفهان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، محمدرضا جان نثاری با بیان اینکه ۱۳ برنامه برای سفر رئیس جمهور به اصفهان در نظر گرفته شده است، گفت: در قالب برنامه‌های مستقل و یا ادغام شده این برنامه‌ها اجرا خواهد شد.

 وی با بیان اینکه سفری امن، ایمن و مؤثر برای سفر رئیس جمهور به استان اصفهان در دستور کار ویژه داریم، بیان کرد: باید توجه داشت که برنامه‌های زیادی برای این سفر تدارک دیده شده و همه مسائل امنیتی مورد توجه باشد ضمن اینکه باید در هر شرایطی تکریم مردم در دستور کار باشد.

این مقام مسئول ادامه داد: برای این سفر هفت کمیته داریم، ادامه داد: همه دستگاه‌ها باید در این سفر به صورت آماده باش باشند و درگیر و دار نامه نگاری نماند، در شهرستان‌ها باید همه امکانات در اختیار فرمانداری باشد.

جان نثاری بیان داشت: باید ظرفیت‌های معطل مانده در شهرستان‌ها به وزرایی که در زمان سفر آیت الله سید ابراهیم رئیسی به استان در شهرستان‌ها حضور می‌یابند، نشان دهند چرا که این پروژه‌ها و ظرفیت‌ها در شورای اداری استان بررسی خواهد شد.

رئیس ستاد سفر رئیس جمهور به استان اصفهان گفت: دیدار با علما و روحانیون، دیدار با کارآفرینان و فعالان اقتصادی، دیدار با اقشار مردمی، دیدار با خانواده معظم شهدا، دیدار با برخی از افراد خاص استان برای مسائل ویژه استان اصفهان، شورای اداری استان، بازدید از شهرک علمی تحقیقاتی و شرکت‌های دانش بنیان موفق و دیدار با علمای خاص، نشست خبری و بدرقه از جمله این برنامه‌ها است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه