English

معاون عمرانی فرمانداری دزفول از پروژه تعریض جاده دزفول_شوشتر بازدید کرد

امیر احسانیان معاون عمرانی فرمانداری دزفول گفت:با توجه به عام المنفعه بودن این پروژه و با تعریض جاده از بروز حادثه های دلخراش که موجب ضربه جانی و مالی به شهروندان می شود تا حدودی جلوگیری خواهد شد.

معاون عمرانی فرمانداری دزفول از پروژه تعریض جاده دزفول_شوشتر بازدید کرد

امیر احسانیان معاون عمرانی فرمانداری دزفول طی گفت‌و‌گو با خبرنگار موج اظهار کرد: پروژه جاده دزفول شوشتر قطعه شماره ۳ به طول ۸ کیلومتر از طرف صالح شهر به طرف دزفول و با حضور فرهاد زاده کارشناس حقوقی اداره کل راه و شهرسازی خوزستان و با همکاری دادستان شهرستان دزفول کلید خورد.

وی با اشاره به پیگیری های ویژه نماینده و فرماندار محترم شهرستان دزفول در اخذ ردیف بودجه برای تعریض این جاده پر خطر،گفت: قسمت اول عملیات تعریض جاده در قالب خط کشی اولیه انجام و مسیر جاده مشخص شده است.

احسانیان با اشاره به محفوظ بودن حق و حقوق احتمالی کشاورزان در این پروژه ادامه داد: انتظار میرود کشاورزان با درک خطرات احتمالی به موجب نا ایمن بودن جاده ها همکاری با اداره راه و شهرسازی زمینه تسریع پروژه را فراهم سازند.

به گزارش خبرگزاری موج، جاده دزفول شوشتر از جاده های پر تردد بین شهرستان دزفول و شوشتر میباشد که به دلیل عرض کم جاده و رفت و آمد زیاد وسایل نقیله هرساله موجب خسارت مالی و جانی زیادی به شهروندان میشود.

گفتنی است که آغاز عملیات تعریض این جاده، سالهای سال است که به مطالبه رسانه ها و مردم از مسئولین شهرستان های دزفول و شوشتر بوده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه