English

فرمانده انتظامی شهرستان شهرضا خبر داد:

دستگیری زنی که سکه های طلای تقلبی را به طلافروش ها می فروخت / اعتراف متهم به ۶۰ فقره بدل اندازی

فرمانده انتظامی شهرستان شهرضا گفت: زنی که اقدام به فروش سکه های طلای تقلبی به طلافروش ها می کرد در عملیات کارآگاهان پلیس آگاهی این فرماندهی دستگیر و به بیش از 60 فقره بدل اندازی با این شیوه اعتراف کرد.

دستگیری زنی که سکه های طلای تقلبی را به طلافروش ها می فروخت / اعتراف متهم به 60 فقره بدل اندازی

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، سرهنگ سهراب قرقانی بیان داشت: در پی شکایت تعدادی ازطلافروش های شهرستان شهرضا مبنی بر اینکه چند سکه طلا را از زنی ناشناس خریداری کرده اما بعد از رفتن وی متوجه تقلبی بودن آنها شدند بلافاصله موضوع شناسایی و دستگیری این فرد در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان پس از انجام تحقیقات از شاکیان و دریافت اطلاعات لازم در خصوص مشخصات ظاهری متهم جستجوهای هوشمندانه خود را در این خصوص آغاز کرده و سرانجام فرد مذکور را هنگامی که در حال فروش سکه طلای تقلبی به یک طلافروش دیگر بود دستگیر و در بازرسی از وی 6 قطعه سکه تقلبی را کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان شهرضا با بیان اینکه متهم در تحقیقات صورت گرفته به 6 فقره بدل اندازی سکه به طلافروش ها در حوزه این شهرستان اعتراف کرده است گفت: این زن34  ساله و غیر بومی در اعترافات خود عنوان کرده که با این روش توانسته سکه های تقلبی را به 60 نفر از طلافروش ها در شهرستان اصفهان بدل اندازی کند.

سرهنگ قرقانی با بیان اینکه متهم پس از اعترافات صریح خود به همراه پرونده برای انجام اقدامات قانونی تحویل مرجع قضائی شد اظهار داشت: طلافروش های حوزه شهرستان اصفهان که با این شیوه مورد سؤاستفاده و بدل اندازی سکه های تقلبی به جای اصلی قرار گرفتند می توانند به منظور شناسایی متهم و تنظیم شکایت به پلیس آگاهی استان اصفهان واقع در شهرک قائمیه مراجعه کنند.

این مقام انتظامی در خاتمه خاطر نشان کرد: به متصدیان واحدهای صنفی طلافروشی توصیه می کنیم از خریداری طلاهای فاقد فاکتور خرید خودداری کرده و قبل از پرداخت وجه حتماً از اصلی بودن اطمینان طلاهای که قصد خرید آن را دارند اطمینان حاصل کنند و در صورت مشکوک شدن به افراد در اسرع وقت موضوع را از طریق شماره تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند تا به سرعت با گونه افراد برخورد قانونی صورت گرفته و جلوی ارتکاب جرایم دیگر توسط انان گرفته شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه